کشف و توقیف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ

9:35 - 28 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۳۴۹
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از ۵۵ هزار انواع کالای قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق شده را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

- بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی توضیح داد: در اجرای طرح ضربتی این پلیس از هفته گذشته مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس موفق به کشف انواع کالا‌های قاچاق در سطح شهر به ارزش ۷۰ میلیارد ریال شدند

وی بیان کرد: با اشراف و رصد‌های اطلاعاتی بیش از ۲۰ باب انبار دپوی کالا‌های قاچاق و باند‌های انتقال کالای قاچاق توسط خودرو‌های تند رو موسوم به شوتی شناسایی گردید.

وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص گردید انواع کالا‌های خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودرو‌های سواری شوتی، وانت، کامیون و... به برخی از این انبار‌ها منتقل میگردد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان تعداد ۱۲ باب انبار که کالای قاچاق در آن‌ها وجود داشت را پلمپ کردند، افزود: ۵۵ هزار انواع کالای قاچاق کشف، تعداد ۱۳ نفر متهم دستگیر، ۲ خودرو توقیف و ۱۲ پرونده تشکیل گردید؛ لذا با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان درخصوص قاچاق و تقلب در کسب، پرونده‌ها را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *