رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیئت بازرسی در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مستقر شد

13:22 - 27 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۲۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پیرو بخشنامه ابلاغی رئیس سازمان بازرسی کل کشور جهت حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، هیئتی از بازرسی امور واحد‌های تابعه مجلس، ریاست جمهوری و امور خارجه به منظور بررسی عملکرد صندوق‌های غیر دولتی پژوهش و فناوری در حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مستقر شد.
- در راستای اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» و پیرو بخشنامه ابلاغی رئیس سازمان بازرسی کل کشور جهت حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، هیئتی از بازرسی امور واحد‌های تابعه مجلس، ریاست جمهوری و امور خارجه به منظور بررسی عملکرد صندوق‌های غیر دولتی پژوهش و فناوری در حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مستقر شد.
 
بنابراین گزارش، چنانچه مؤسسات و شرکت‌های دانش بنیان در خصوص عملکرد و اقدامات این صندوق‌ها در فرآیند اخذ حمایت و تسهیلات و همچنین رعایت نشدن مطالبات قانونی خود از سوی دستگاه‌های متولی، شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند جهت طرح موضوع به هیات بازرسی مستقر در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مراجعه کنند.

همچنین سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و گزارشات در این زمینه است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *