رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مومنی‌مقدم: انتخاب بازیکنان بر اساس کاری علمی و دقیق انجام شد

9:59 - 27 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۱۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با بیان این‌که انتخاب بازیکنان برای دعوت به اردوی آماده‌سازی بر اساس کاری کاملا علمی و دقیق انجام شد، گفت: دو آنالیزور با دقت، عملکرد حاضران در اردوی انتخابی را ثبت و بررسی آماری کردند.

- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم درباره سه مرحله اردوی انتخابی این تیم که از ۱۵ تا ۲۵ فروردین برگزار شد، افزود: در مجموع از ۱۲۰ نفر به صورت رسمی و غیر رسمی تست گرفتیم و در نهایت پس از برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی، ۲۶ را به نخستین اردوی آماده‌سازی دعوت کردیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ادامه داد: بازیکنانی در اردو ماندند که آمار، عملکرد و آینده بهتری داشتند. انتخاب بازیکنان، کاملا علمی و دقیق انجام شد و دو آنالیزور با دقت، حاضران در اردو را مورد بررسی و ثبت آماری قرار دادند. در نهایت ۲۶ بازیکنی که قابیلت‌های خود را بهتر نشان دادند، پس از نظرسنجی از کارشناسان و کادر فنی در اردو باقی ماندند. از این تعداد، ۴ بازیکن در پایان اردو‌ها حذف شده و ۲۲ نفر نهایی تیم ملی جوانان را تشکیل می‌دهند.

مومنی‌مقدم درباره کار‌های انجام شده در اردو‌های انتخابی گفت: کادر فنی در مدت ۳ روز هر مرحله از اردوی انتخابی ۲۰ نفر را مورد بررسی قرار داد که در مجموع ۶۰ نفر اینگونه بررسی شدند. یک روز هم به بررسی غیررسمی بازیکنان باقیمانده پرداختیم که بسیار وقتگیر بود.

وی با یادآوری این‌که سال گذشته در جمع کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران نبوده است، ادامه داد: به همین خاطر شناختی از این تیم نداشتم و به همین دلیل، بازیکنان دعوت شده به اردو، بیشتر شدند. روش اصولی این بود که تنها از بازیکنان تیم نوجوانان در فصل گذشته به علاوه چند بازیکن دیگر استفاده می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان، تصریح کرد: ۲۰ تا ۲۵ بازیکن از اردوی تیم نوجوانان فصل گذشته به اردو دعوت کردیم. علیرضا طلوع‌کیان هم فهرستی ۴۰ نفره از مسابقات قهرمانی کشور جوانان (کاشان) ارائه کرد که آن‌ها را هم به اردو دعوت کردیم. همه تلاش کردیم تا کسی از قلم نیافتد و بازیکنی نتواند ادعا کند که دیده نشده است.

وی در مورد مسابقات پیش روی تیمش اظهار داشت: نخستین تورنمنت تیم ملی جوانان ایران، کاپ کنفدراسیون آسیاست و پس از آن راهی رقابت‌هی قهرمانی آسیا در بحرین می‌شویم. برنامه تمرینات تیم تا روز پایانی مشخص است و همه می‌دانیم که کار سختی پیش رو داریم. هدف اصلی پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان است و اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه شرکت در مسابقات جهانی را کسب کنیم.

مومنی‌مقدم ادامه داد: اوایل تیرماه، شرکت در مسابقات دوستانه بین‌المللی را برای تیم جوانان در نظر گرفته‌ایم تا به شناخت کاملی از بازیکنان برسیم. کیفیت بازی‌های دوستانه برای من خیلی مهم است و به همین دلیل در حال رایزنی برای انتخاب بهترین حریفان ممکن هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بحرین هم گفت: طبق روش جدید، ایران و ژاپن که تیم‌های مدعی آسیا هستند در یک گروه قرار گرفته‌اند و اولین بازی ایران نیز با تیم ژاپن است. شروع سختی خواهیم داشت.

نخستین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان از روز یکشنبه ۲۸ فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۵ اردیبهشت در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *