تکذیب شایعات درباره دستیار کروات و شکایت پرسپولیس از شایعه‌سازان

18:33 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۹۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس، در روز‌های اخیر با موج جدید و مشکوکی از جریان‌سازی‌های خبری در حوزه مسائل تیم روبه‌رو شده است و اخبار دروغین سر از رسانه‌های خارجی هم در آورده‌اند. تاکید می‌شود در حوزه مسائل کادر فنی و بازیکنان هیچ مورد در دست اقدامی وجود ندارد و تمام اخبار در این حوزه به شدت تکذیب می‌شود.

-طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در واکنش به اخبار عجیب و غریب در ارتباط با کادر فنی و فهرست بازیکنان، در جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کند تمام اخبار مربوط به حضور نفرات جدید در کادر فنی، فهرست مازاد، فهرست نقل و انتقالات و مواردی از این دست، از پایه و اساس، غیر واقع، دروغین و شاید برنامه‌ریزی شده برای برهم زدن آرامش و همبستگی تیم و باشگاه و هواداران در جهت منافع دیگران باشد.

این که پس از دو قهرمانی پیاپی توسط کادر فنی کنونی و در حالی که مدعی عنوان قهرمانی هستیم، هر روز مطالب جدیدی در ارتباط با تغییرات در کادر فنی پرسپولیس مطرح می‌شود یا این که ۶ بازی باقی مانده به پایان فصل و در کورس قهرمانی صحبت از فهرست مازاد و خرید بازیکنان پرسپولیس می‌شود فراتر از خوراندن اخبار بی اعتبار یک روند غیر عادی خبری است.

در این ارتباط با صراحت کامل و قطعیت اعلام می‌کنیم در باشگاه پرسپولیس هیچ صحبت و دیدگاهی برای تغییرات در کادر فنی وجود ندارد. از این رو هر خبری در این باره ممکن است توطئه‌ای علیه پرسپولیس یا حربه رسانه‌ای گروه‌ها و تیم‌های خاص باشد. باشگاه پرسپولیس در پایان این فصل نیز برنامه‌ریزی‌های خود را بدون هیچ سخن پس و پیش با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی و طبق تفکرات وی پیش خواهد برد.

همچنین اعلام می‌شود سرمربی پرسپولیس هم بر خلاف اخبار انتشار یافته در رسانه‌های کرواسی، برنامه‌ای برای به کار گرفتن نفرات جدید چه ایرانی و چه غیر ایرانی، در تیم کاری خود ندارد. نیاز به گفتن نیست که در این مقطع حساس هیچ لیست مازادی هم نمی‌تواند وجود داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس به هواداران اعلام می‌کند، همان‌طور که خود به تجربه، خوب می‌دانند با بها دادن به این گونه مطالب و پرداختن به آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی ضمن رونق بخشیدن به خیرسازی‌های ضد پرسپولیس، شرایط را برای تیم محبوب خود دشوار می‌کنند، ضمن آن‌که مقابله ایشان با چنین جریان‌هایی، بهترین سلاح برای توقف روندی است که به زیان پرسپولیس به راه افتاده است، ولی علیه دیگر تیم‌ها وجود ندارد. این بسیار شک بر انگیز است.

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام می‌دارد با توجه به شرایط موجود، گزینه پیگیری حقوقی را روی میز دارد و با توجه به شرایط موجود سراغ آن می‌رود. رسانه‌های محترم، توجه داشته باشند که دستاویز شیادان و بعضی دلال‌ها قرار نگیرند یا تبعات کار را بپذیرند. همچنین تاکید می‌شود باشگاه پرسپولیس هیچ نماینده‌ای ندارد و هرکسی غیر از مقام‌های رسمی باشگاه و تیم خود را به عنوان نماینده پرسپولیس طرف مذاکره قرار دهد، جعل عنوان نموده و قصد کلاهبرداری دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *