جام جهانی برزیل| کاروان تیراندازی ایران طلایی شد

10:41 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۸۹۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دختران ایران در ماده تپانچه تیمی در مسابقات جام جهانی برزیل، کاروان اعزامی ایران را در سومین روز این رقابت‌ها طلایی کردند.

- به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در سومین روز از مسابقات جام جهانی به میزبانی ریودوژانیرو برزیل نمایندگان ایران در تپانچه تیمی بانوان با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و الهام هریجانی در فینال این رقابت‌ها موفق شدند تایلند را با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ شکست دهند و صاحب گردن‌آویز طلا شوند تا کاروان اعزامی ایران به چهارمین مدال خود دست پیدا کند. همچنین تیم‌‌های تایلند و آلمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

*جواد فروغی و گلنوش سبقت‌الهی نمایندگان کشورمان در ماده میکس تپانچه بادی مقابل اتریش به برتری رسیدند و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

*وحید گل‌خندان و هانیه رستمیان نمایندگان دیگر ایران در این ماده بودند که پس از شکست مقابل فرانسه از کسب مدال برنز این مسابقات بازماندند.

*در تفنگ تیمی زنان با ترکیب فاطمه امینی، فاطمه کرم‌زاده و نجمه خدمتی در مرحله اول جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند و در مرحله دوم با کسب امتیاز ۶۲۳.۱ در جایگاه چهارم قرار گرفتند و برای کسب مدال برنز به مصاف دانمارک رفتند که در نهایت با برتری در مقابل حریف به مدال برنز رسیدند تا دومین مدال کاروان کشورمان در این مسابقات به دست آید.

*در تفنگ تیمی آقایان هم با ترکیب امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت و هادی غره‌باقی در خط آتش قرار گرفتند که در نهایت به مقام پنجم این رقابت‌ها رسیدند.

*در تپانچه تیمی آقایان با ترکیب جواد فروغی، وحید گل‌خندان و سجاد پورحسینی در خط آتش قرار گرفتند و با اینکه با اقتدار در مراحل مقدماتی در جایگاه نخست ایستادند اما در فینال موفق به شکست تیم آلمان نشدند و به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

*در تپانچه تیمی بانوان هم با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و الهام هریجانی به فینال رسیدند و باید برای رسیدن به مدال طلا با کشور تایلند رقابت کنند.

تیراندازان کشورمان تا پایان روز سوم این مسابقات یک طلا، یک نقره و دو برنز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول مدال‌ها قرار دارد.

جام جهانی برزیل / کاروان تیراندازی ایران طلایی شد

 

جام جهانی برزیل / کاروان تیراندازی ایران طلایی شد

 

جام جهانی برزیل / کاروان تیراندازی ایران طلایی شد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *