حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در یکی از محله‌های کم برخوردار از شرایط اجتماعی

23:56 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۸۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در یکی از محله‌های کم برخوردار از شرایط اجتماعی و آسیب زا، به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مأموریت داد تا با کنترل جرائم در این مناطق آسیب‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کند.

-  توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در یکی از محله‌های کم برخوردار از شرایط اجتماعی و آسیب زا ضمن تأکید بر کنترل جرائم در این مناطق، به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مأموریت داد با کنترل جرائم در این مناطق آسیب‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کند.

رئیس کل دادگستری با بیان اینکه وظیفه همه ما مسئولیت در قبال اقشار مختلف جامعه است، خاطرنشان ساخت متأسفانه چندین محله با این سبک زندگی که بستر بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است، وجود دارد که وظیفه داریم با حضور مؤثر و مستمر در این محله ها، آسیب‌ها را کنترل کنیم و به جوانان این مناطق برای آینده خوب آن‌ها کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمامی ادارات مرتبط و مسئول پای کار بیایند و همه با همکاری هم چهره ناخوشایند فقر و فلاکت را از این مناطق پاک کنیم تأکید کرد: به وضوح فقر اقتصادی، فرهنگی و کم توجهی‌های مذهبی را می‌توان در این مناطق دید و برای ریشه کن کردن همه این‌ها نیازمند حضور همه ادارات و سازمان‌های مرتبط و مسئول هستیم.

توسلی زاده که در آستانه اذان مغرب در دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این محله حضور پیدا کرده بود، ضمن اقامه نماز با مردم این محله تصریح کرد: یقیناً هدف ما این است که جوانان و نوجوانان این محله‌ها را که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، از خطر‌ها مصون سازیم و از آن‌ها یک سرمایه اجتماعی مؤثر و مفید بسازیم.

وی تأکید کرد: اراده ما در هر امری به سرانجام رساندن آن است و الا هرگز آن موضوع را شروع نخواهیم کرد؛ بنابراین این کار خیری که در این ماه مبارک شروع کردیم حتما به سرانجام خواهیم رساند.

رئیس کل دادگستری در پایان با ابراز امیدواری از اینکه روزی برسد که تمامی این مناطق به بالندگی و رشد اجتماعی برسند یادآور شد: خوشبختانه امروز اطلاعات خوبی از مناطق ۲۷ گانه‌ای که به نوعی دچار آسیب‌های اجتماعی هستند، به دست آوردیم و دستگاه قضایی با تمام وجود تلاش خواهد کرد جرائم را در این مناطق کنترل کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *