افزایش دامنه نوسان در تابلوی بازار اول بورس و فرابورس از ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

19:36 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۸۴۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیر نظارت بر بورس‌ها در پیامی اعلام کرد: دامنه نوسان در تابلوی بازار اول بورس و فرابورس از روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ افزایش خواهد یافت.

-سید مهدی پارچینی، مدیر نظارت بر بورس‌ها با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از افزایش دامنه نوسان در تابلوی بازار اول بورس و فرابورس از روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد. 

افزایش دامنه نوسان در تابلوی بازار اول بورس و فرابورس از ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

یکی از خواسته‌های فعالین محترم بازار در طی ماه‌های اخیر افزایش دامنه نوسان قیمت بود. بر همین اساس سازمان بورس در طی ماه‌های گذشته اقدام به بررسی آن نمود. درنهایت پیشنهاد افزایش تدریجی دامنه نوسان به هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال گردید.

هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در طی جلسه روز جاری در جهت افزایش کارایی و افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه، افزایش یک درصدی دامنه نوسان بصورت متقارن در بازار اول شرکت بورس اوراق بهادار تهران و شرکت فرابورس ایران از تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ را مقرر نمود.

لذا پس از اطلاع‌رسانی موضوع توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران در راستای اجرای ماده ۲۳ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات بورس و شرکت فرابورس ایران در اجرای ماده ۱۴ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس و انجام تنظیمات لازم در سامانه‌های معاملاتی، این مهم در روز دوشنبه هفته آینده عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها: بورس فرابورس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *