رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکونام: به اینجا آمده‌ایم تا از گروه‌مان صعود کنیم

18:15 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۸۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جواد نکونام پیش از بازی با آهال در لیگ قهرمانان آسیا، گلایه‌هایی را نسبت به فدراسیون فوتبال ایران مطرح کرد.

-طبق اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با آهال در لیگ قهرمانان آسیا به گلایه از شرایط متفاوت تیم‌ها در مسابقات پرداخت و گفت: پیش از همه چیز دوست دارم درباره موضوعی که خیلی در این لیگ مهم است صحبت کنم؛ ما از قبل از شروع مسابقات تا همین امروز پیگیر این بودیم تا اتفاقات و مشکلاتی که در ساعت و استادیوم بازی وجود دارد تغییراتی ایجاد کنیم، ولی فوتبال و کشور خودمان ایران، رابطه‌ای که باید وجود داشته باشد ندارد که بتوانیم این کار‌ها را انجام بدهیم ندارد و اینکه در فوتبال کشورمان توجه آنچنانی به ما نمی‌شود. ما از روز اول درخواست داشتیم که اگر قرار است شرایط برای هر دو تیم یکی باشد ساعت بازی‌های تیم‌مان مثل هم باشد. سه بازی ما یک ساعت بازی کنیم و سه بازی هم یک ساعت که همه از شرایط تیم‌ها با خبر باشند؛ با AFC نامه نگاری کردیم و از آن‌ها درخواست داشتیم، اما موافقت نشد.

سرمربی فولاد افزود: در مورد استادیوم بازی‌ها تا امروز ما پیگیر بودیم که یک تیم ۵ بازی را در یک استادیوم انجام می‌دهد و آنجا به ورزشگاه خانگی اش تبدیل می‌شود، چون عادت می‌کند و به شرایط بهتری می‌رسد و هرروز آنجاست، اما یک تیم مثل ما باید چند بازی را در یک استادیوم انجام بدهد، دو بازی را در یک استادیوم دیگر و دوباره یک بازی را در یک استادیوم دیگر و این شرایط برای همه تیم‌ها نیست؛ ارتباط و شرایطی است که برای دیگر فراهم کرده‌اند تا شرایط خوبی داشته باشند. مثل اینکه تیمی ۵ بازی از ۶ بازی را در یک استادیوم انجام می‌دهد و مثل یک میزبان است و تیم‌های دیگر مقابلش میهمان هستند.

او در ادامه با گلایه از فدراسیون فوتبال گفت: این شرایط نه برای AFC خوب است و نه برای ما، چون ضرر می‌کنیم. این درخواست را ما از قبل بازی‌ها داشتیم، اما متاسفانه تغییری صورت نگرفت. از فدراسیون فوتبال کشور خودمان گله‌مند هستم، چون هیچ توجهی به تیم هایمان نمی‌شود. همانطور که می‌بینیم فدراسیون فوتبال تیم‌های دیگر که در گروه ما هستند پیگیرند و شرایط را برای آن‌ها فراهم می‌کنند تا این اتفاقات برایشان رقم بخورد، اما ما برای تغییر نیم ساعت زمان تمرین به مشکل خوردیم. شرایط برای همه تیم‌ها یکسان نیست و ارتباطات کمک می‌کند، اما ما از این شرایط آسیب می‌بینیم. این نکته اولی بود که می‌خواستم درباره آن صحبت کنم که خیلی مهم بود. حواس ما به همه چیز هست، اما متاسفانه ارتباطی که باید وجود داشته باشد، نیست که ما بتوانیم شرایط را ایده‌آل کنیم.

نکونام سپس درباره بازی فردا عنوان کرد: شناخت کافی از تیم حریف داریم؛ تیم خوب و قابل احترامی هستند و به نظرم شرایط خوب و بازیکنان با کیفیتی دارند و از لحاظ فنی و تاکتیکی تیم قابل احترامی هستند. می‌دانیم با برنامه اند و قطعا بازی سختی خواهیم داشت. ما هم اینجا هستیم که به آرزو‌ها و اهدافمان برسیم و بتوانیم موفق باشیم تا در آخر از گروه صعود کنیم. اینجا نیامده‌ایم که همه فقط بگویند این‌ها تیم خوب و قابل احترامی هستند؛ این برای ما کافی نیست. ما این احترام و توجه را از قبل داشتیم و الان هم داریم. نیاز به قدم بزرگتر رو به جلو داریم و تمرکزمان باید روی صعود از مرحله گروهی باشد. چندین بار گفته‌ام که گروه‌مان سخت‌ترین گروه غرب آسیا است، ولی باید تمام تلاشمان را بکنیم و همانطور که کیفیت‌مان را نشان داده‌ایم، با تمرکز بالاتر وارد بازی‌ها شویم و حرفه ای‌تر عمل کنیم تا مثل بازی قبل که می‌توانستیم برنده از بازی بیرون بیاییم، مشکلی برایمان به وجود نیاید تا با حداقل امتیاز از زمین بیرون بیاییم. امیدوارم فردا بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و موفق باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *