نمایشگاه کتاب در «شهر آفتاب» برگزار می‌شود/ ساعت طرح ترافیک تغییری نمی‌کند

18:12 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۸۳۸
جلسه شورای ترافیک شهر تهران با حضور شهردار تهران و نماینده دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

- به گزارش پایگاه خبری شهر، هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران عصر امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نماینده دستگاه های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

بحث و تبادل نظر درخصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در سال ۱۴۰۱ اولین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران‌ بود که نمایندگان وزارت کشور، پلیس راهور تهران بزرگ، شورای اسلامی شهر تهران و استانداری نظرات خود را پیرامون انتقال نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب بیان کردند و در انتها با موافقت شهردار تهران و اعضای جلسه، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به تصویب رسید.

امکان سنجی جابه جایی عوارضی آزاد راه تهران-قم دومین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که اعضای جلسه از جمله نماینده راهداری موضوعات و دغدغه های خود را در این زمینه بیان کردند و در نهایت با تاکید شهردار تهران مبنی بر لزوم هویت سازی برای تهران و ایجاد نماد در مبادی ورودی پایتخت، جا به جایی عوارضی تهران-قم با موافقت اعضای شورای عالی ترافیک به تصویب رسید.

بررسی تغییرات اعمال شده در ساعات اجرایی محدوده های ترافیکی شهر تهران، سومین دستور جلسه هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود. ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران به مانند گذشته ۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰ بدون تغییر باقی ماند.

ارائه گزارش وضعیت ایمنی و آمار تصادفات ترافیکی شهر تهران در سال گذشته، بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت در شهر تهران و مروری بر مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و ارایه راهکارهای اجرایی از دیگر بندهای دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که بخشی از آن ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *