امضای تفاهم‌نامه مشترک بین فدراسیون والیبال ایران و اسلوونی

15:59 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۸۰۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با رئیس فدراسیون والیبال اسلوونی درباره افزایش همکاری‌های دوجانبه گفتگو کرد.

-  طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، در راستای افزایش روابط بین‌المللی والیبال ایران با دیگر کشورها، رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در جلسه‌ای آنلاین به بحث و تبادل نظر با رئیس فدراسیون اسلوونی پرداخت.

برگزاری اردو‌ها و دیدار‌های تدارکاتی مشترک و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، تبادل مربی و در اختیار قراردادن امکانات گوناگون در فصول مختلف در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری مشترک، از محور‌های مهم این جلسه بود که طرفین بر اجرای مفاد آن تاکید کردند.

داورزنی در این جلسه، خلاصه‌ای از اقدامات مهم انجام شده در سال‌های اخیر را ارائه کرد و از رئیس فدراسیون اسلوونی دعوت کرد تا با حضور در ایران از امکانات والیبال ایران در دو بخش مردان و زنان بازدید کرده و به بحث و تبادل نظر در جلسات مختلف بپردازند.

متود راپرت رئیس فدراسیون والیبال اسلوونی با ابراز رضایت از برگزاری این جلسه، از ایران به‌عنوان کشوری موفق و از دکتر محمدرضا داورزنی به‌عنوان مدیر ورزشی موفق یاد کرد و افزود: از افرادی که با ایران و والیبال ایران همکاری داشته‌اند، صحبت‌های بسیار مثبتی شنیدم و دوست دارم که به تهران بیایم و از نزدیک شما را ببینم. همچنین از شما دعوت می‌کنم برای تماشای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به اسلوونی بیایید و ضمن بازدید از امکانات والیبال ما و برگزاری جلسات تبادل نظر، این رقابت‌ها را تماشا کنید.

وی همچنین از حضور هاینن و برگزاری دوره‌های پیشرفته مربیگری والیبال در ایران ابراز شگفتی و حضور الساندرا کمپدلی در راس کادر فنی تیم ملی زنان را مثبت ارزیابی کرد.

در پایان مقرر شد طرفین تلاش کنند تا هر چه زودتر تفاهم‌نامه مشترک همکاری تنظیم و امضا شود تا مراودات بین‌المللی والیبال ایران و اسلوونی هر چه بیشتر گسترش یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *