افزایش تنوع دارو‌های تولیدی در هلال‌احمر با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان‌

13:41 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۷۷۳
رئیس‌جمعیت هلال‌احمر بر لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تلاش برای ساخت دارو‌های متنوع در هلال‌احمر با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: این اقدام در پیشگیری از خروج ارز کشور و ایجاد امنیت دارویی بسیار موثر است.

- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در سازمان تدارکات پزشکی ضمن تقدیر از خدمات این سازمان در واردات و توزیع واکسن کرونا در سال گذشته گفت: اقدامات جهادی جمعیت هلال‌احمر در واردات واکسن و تهیه و تولید دارو‌های مختلف و تجهیزات پزشکی در ایام اوج همه‌گیری کرونا بر مردم ایران، مدیران و تصمیم‌گیران نظام مقدس جمهوری اسلامی پوشیده نیست.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بر توجه ویژه به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" نام‌گذاری شده است؛ تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دارویی و تامین تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با توسعه فعالیت‌های پژوهشی با اتکا به ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در کشور می‌توانند ضمن ایجاد امنیت دارویی در کشور، از خروج ارز و کم‌تاثیر کردن تحریم‌های ظالمانه علیه ایران نقش موثری بازی کنند.

گفتنی است رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز با حضور در سازمان‌تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، با کارکنان داروخانه مرکزی و شرکت‌های دارویی زیر مجموعه این سازمان دیدار کرد و از نزدیک مشکلات، پیشنهادات و انتقادات آن‌ها را شنید.


برچسب ها: هلال احمر دارو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *