آنجلوتی: هیچ وقت بازی را باخته ندانستم/ می‌گفتند فوتبال اسپانیا در سطح انگلیس نیست

9:44 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۶۸۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: کمتر کسی فکر می کرد که فوتبال اسپانیا دو تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بفرستد و فردا این تعداد می‌تواند به سه برسد.

- کارلو آنجلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داتشت: بازی استرس خیلی زیادی داشت. بدون این که لیاقتش را داشته باشیم، دو گل دریافت کردیم. تیم خوب کار می‌کرد و فشار را تحمل کردیم.

وی ادامه داد: عطش گلزنی را نداشتیم، چون نیاز نداشتیم، اما از نظر من نتیجه دو بر صفر ناعادلانه بود. در آنجا کمی عقب کشیدیم و دریافت گل سوم تیم را رها کرد و با تمام وجود بازی کردیم. در کل ۱۲۰ دقیقه تلاشمان را کردیم و شایسته صعود بودیم. در بخشی از بازی مثل اسب‌هایی بودیم که افسارهایمان را بسته‌اند. بعد از آن رها شدیم. می‌دانستیم که باید فشار را تحمل کنیم. این خیلی عادی است. چلسی تیم بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: به کار خود افتخار می‌کنیم. یک هشتم نهایی بسیار سختی مقابل پی اس جی داشتیم و حالا به یک چهارم نهایی و بازی با چلسی رسیدیم و از حضور در نیمه نهایی خوشحالیم. برای ویارئال خوشحال شدم. این یک نیروی بیشتر برای فوتبال اسپانیا است که می‌گفتند در سطح انگلیس نیستند و حالا دو اسپانیایی در نیمه نهایی هستند.

آنجلوتی افزود: برنده شدیم، چون انرژی لازم را داشتیم تا بازی را زنده نگه داریم. تعویض‌ها برای انرژی بیشتر بودند. بعد از آن تعویض اجباری ناچو را داشتیم، چون مصدوم شد. تیم فشار زیادی را تحمل کرد، اما همه تلاش خود را داشتند. بازی مشکلی بود، این را می‌دانستیم، اما لایق دریافت دو گل اول نبودیم.

وی تصریح کرد: روی ضربات ایستگاهی اذیت شدیم چرا که میلیتائو که بهترین سرزن خود بود را نداشتیم. عطش گلزنی را در نیمه دوم نداشتیم، اما بازی خوبی بود. پس از گل دوم، تیم از نظر روانی افت کرد، اما جادوی این استادیوم به بازیکنان و تیم کمک می‌کند تا هرگز ناامید نشوند. خوشحالم که به نیمه نهایی رسیدم. فشار را تحمل کردیم، اما هر چقدر فشار را بیشتر تحمل کنیم، بهتر است.

آنجلوتی در پاسخ به این سوال که پس از دریافت گل سوم چه حسی داشتید؟ گفت: باید آرامش را حفظ می‌کردم و تصمیم‌هایم را ارزیابی می‌کردم. کاماوینگا و رودریگو وارد شدند تا انرژی به تیم بدهند. خستگی چلسی به خاطر پرس زیادشان بود و این در وقت اضافه به سود ما شد. تیم با طراوت‌تر بود. بنزما مشکلی ندارد. هرگز تیم را بازنده نمی‌دانستم. در برنابئو هرگز نمی‌توان تیم را بازنده دانست. کارواخال در پست دفاع میانی خیلی خوب بود.

وی درخصوص اینکه کسی می‌تواند بگوید که رئال نمی‌تواند قهرمان اروپا شود؟ افزود: کسی نمی‌تواند این را بگوید. البته کسی هم نمی‌تواند بگوید که قهرمان خواهیم شد. امروز نشان دادیم که تا آخرین بازی می‌توانیم به رقابت ادامه بدهیم. به ویارئال تبریک می‌گویم که ضربه محکمی زدند. به اونای تبریک می‌گویم. در نهایت کمتر کسی فکر می کرد که فوتبال اسپانیا دو تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بفرستد و فردا این تعداد می‌تواند به سه برسد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: وقتی رودریگو وارد زمین شد، تفاوت ایجاد کرد. بار‌ها این کار را کرده است. مقابل پی اس جی هم همین طور بود. بازیکن جوان و مهمی است که به زمان برای هماهنگی نیاز دارد، اما برایش خوشحالم. کاماوینگا کیفیت و انرژی خوبی دارد. می‌تواند فیکس شود. وقتی ریتم بازی‌ها افت می‌کند، می‌توان از طراوت کاماوینگا، والورده و رودریگو استفاده کرد تا با انرژی خود بازی را عوض کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *