رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر کشور: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف میان دو ملت ایران و افغانستان است

15:21 - 23 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۶۱۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور ایجاد حساسیت غیرواقعی میان ایران و افغانستان را برنامه ریزی دشمن خواند و گفت: مردم این دو کشور نسبت به این توطئه در ایجاد اختلاف هوشیارند.

- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در حاشیه چهل و دومین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگاران این مطلب را در پاسخ به یک سوال مطرح کرد و افزود: دشمن به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد اختلاف میان دو ملت ایران و افغانستان هستند.

وزیر کشور با اشاره به روابط دیرینه دو کشور ایران و افغانستان؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران میزبان مهاجران افغانستانی است و روابط تجاری و اقتصادی خوبی میان دو کشور برقراراست.

وحیدی با بیان اینکه عده‌ای در داخل افغانستان همچون کابل و هرات در تلاش برای ایجاد سطحی از تشنج میان روابط دو کشور هستند که حتما مورد تایید نیست و هدایت شده است.

وی از مسئولان افغانستان خواست که کنترل‌ها و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند و خاطرنشان کرد: البته طبق گزارش دریافتی تذکرات لازم از سوی آن‌ها داده شده است که نیاز است ادامه یابد.

رئیس شورای امنیت کشور همچنین از مردم ایران خواست همچون گذشته هوشیاری لازم را نسبت به برنامه‌های دشمن در ایجاد حساسیت‌های غیرواقعی داشته باشند و اظهار کرد:ان شاءالله روابط رو به رشدی را میان دو کشور دوست و همسایه شاهد باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *