دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» منصوب شد

15:12 - 22 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۴۳۳
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی طی حکمی محمد حمیدی مقدم را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» منصوب کرد.

- طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن حکم رئیس سازمان سینمایی به این شرح است:

«جناب آقای محمد حمیدی مقدم

نظر به شناخت، تعهد و تجربه ارزشمند شما در برگزاری دوره‌های گذشته، به سمت دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» منصوب می‌شوید.

خوشبختانه، این جشنواره به مدد تلاش ارزشمند مدیران گذشته و حضور پر شوق خانواده فرهیخته سنمای مستند به عنوان یکی از جشنواره‌های مطرح و مرجع منطقه شناخته می‌شود.

امید است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و میراث گرانقدر سینمای مستند ایران و توجه به ضرورت‌های تازه در این حوزه در این مسئولیت خطیر موفق باشید.

سینمای مستند، بخش پرافتخار سینمای ایران است که همواره با اندیشه‌ورزی، دغدغه‌های فرهنگی و نوآوری پیوند داشته است. ایجاد تغییر و تحول محسوس در این سینما با اهتمام و تاکید بر شعار «اخلاق، آگاهی، امید» از اهداف و اولویت‌های سازمان سینمایی در این دوره است.

انتظار می‌رود جشنواره «سینما حقیقت» همسو با گام دوم انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد بستر‌های مناسب برای تقویت حضور جریان ساز سینمای مستند در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ارائه آثار متنوع و ارزشمند این عرصه تلاش موثری را برای نمایش تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی-اسلامی، پاسداشت هویت ملی-دینی و ترسیم وضعیت امروز و چشم انداز آینده ایران و جهان با نگاه عدالت محور به نمایش بگذارد.

امید که شانزدهمین دوره جشنواره تبلور انگیزه، شور، هنر، تعهد و تلاش مستندسازانی باشد که تصویر روشن ایران اسلامی را برای آیندگان به یادگار می‌گذارند و یقیناً در این مسیر خانواده ارجمند سینمای مستند همراه شما خواهند بود.

شایان ذکر است شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» آذر ماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *