ارسلان قاسمی: «لایه های دروغ» ژانر جدیدی از سینما و یک فیلم قهرمان محور است

12:41 - 22 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۲۷۵
بازیگر فیلم «لایه‌های دروغ» گفت: برای من افتخاری بود تا بتوانم در کنار پروژه سینمایی «لایه های دروغ» باشم چرا که ژانر جدیدی است که سینمای ایران چندین دهه آن را فراموش کرده است، اثری بین المللی که می‌تواند اتفاقات جهانی خوبی را برای سینما به همراه بیاورد.

ارسلان قاسمی در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «لایه های دروغ» گفت: پیش از دلیل و چگونگی حضورم در این فیلم باید بگویم که صحبت‌هایی سر این فیلم صورت گرفت، به نظر من نباید ژانر اکشن و درام را با یکدیگر قاطی کرد، ما اگر علمش را داریم باید درباره این دو ژانر کنار یکدیگر صحبت کنیم که البته من فکر میکنم که کلا این دو ژانر را نمی توان کنار هم گذاشت. 

وی در همین رابطه ادامه داد: حضور من در فیلم سینمایی «لایه های دروغ» پدیده‌ای همگانی بود، به این منظور که وقتی قرار است اتفاقی تازه صورت بگیرد برای هر بازیگری چالشی تازه محسوب می شود، برای من حضور در لایه های دروغ بسیار هیجان انگیز بود.

بازیگر فیلم «لایه‌های دروغ» افزود: برای من افتخاری بود تا بتوانم در کنار پروژه سینمایی «لایه های دروغ» باشم چرا که ژانر جدیدی است که سینمای ایران چندین دهه آن را فراموش کرده است، اثری بین المللی که می‌تواند اتفاقات جهانی خوبی را برای سینما به همراه بیاورد. این فیلم می‌تواند اکشن سینمای ایران را به صورت بین المللی معرفی نماید. 

وی پیرامون کاراکتر خود در فیلم «لایه های دروغ» اضافه کرد: این فیلم قهرمان محور است و به جز نقش اصلی که در کلیت اثر حضور داشت سایر نقشها بسیار کوتاه اما به جا حضور داشتند، نقش من هم به همین صورت بود و تاثیرگذاری خاص خود را داشت، برای من کمیت نقش مهم نبوده و نیست و مهم است که چه کیفیتی را به مخاطب ارائه کنم. 

قاسمی همکاری با یک گروه بین المللی را فرصتی جذاب خواند و ادامه داد: حضور در کنار یک گروه خارجی برای من چالش تازه و جالبی بود، شاید نقش من در بخش اکشن کار خاصی انجام نمیداد اما همین همکاری تجربه تازه و نویی بود. من در این فیلم تجربه های زیادی کسب کردم و با نوعی از سینما آشنا شدم که امروز در عرصه بین الملل رواج دارد.

وی در همین راستا تاکید کرد: نکته جالب دیگر برایم صحبت به زبان انگلیسی بود، زیرا این فیلم اکران های بین المللی متعددی را پیش رو خواهد داشت. خوشبختانه با چندین جشنواره صحبت شده و اثر پذیرفته شده است. برای عجیب و گاها باعث تاسف است که اثر در نگاه منتقدین خارجی تحسین شده اما در نگاه منتقدین داخلی رفتاری عکس با آن می شود. 

قاسمی همکاری را رامین سهراب را لذتبخش خواند و خاطرنشان کرد: برای من جالب است که بگویم سهراب یک آرتیست به تمام معنا و بسیار بااخلاق است، وی به طور کامل با تمام زوایای کارش آشنا بود، از لحاظ بازیگری هم وی به هیچ وجه نابازیگر نبود و توانست نقش را به خوبی ایفا کند. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *