بیش از ۱۰ میلیون مسافر نوروزی از اماکن تفریحی پایتخت بازدید کردند

15:20 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۲۲۵
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر شهر تهران اعلام کرد: در ایام نوروز بیش از ۱۰ میلیون مسافر از اماکن تفریحی و فرهنگی پایتخت بازدید کردند.

_ ایرنا نوشت: ایمان قربانی گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه بیشترین بازدید‌های نوروزی کشور در تهران ثبت شد و بیش از ۱۰ میلیون مسافر از اماکن تفریحی و گردشگری بازدید کردند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر شهر تهران بیشترین بازدید مسافران نوروزی را از مجموعه برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس آباد و همچنین مجموعه دریاچه خلیج فارس اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ادامه داد: در ایام نوروز همه مراکز اقامتگاهی تهران با بیشترین ظرفیت در خدمت مسافران نوروزی بود و تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتگاهی تکمیل ظرفیت بود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با برپایی شب‌های نوروزی تمامی موزه‌ها را با بهترین شکل آماده استقبال از مسافران نوروزی کرده بود و همچنین اداره کل امور عشایر استان تهران با برپایی سیاه چادر‌های عشایری با پخت نان و آش محلی از مسافران پذیرایی کردند.

قربانی تاکید کرد: همچنین خیابان سی تیر و همچنین موزه‌های اطراف آن به کمپ مسافران نوروزی تبدیل شده بود که استقبال بازدیدکنندگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی نیز نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته بود.

بازدید ۱۰ میلیونی مسافران نوروزی از اماکن تفریحی پایتخت

به گفته وی، عوامل هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس نیز تامین کننده امنیت و سلامت مسافران نوروزی بودند همچنین از عوامل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مهرآباد، راه آهن، دانشگاه‌های علوم پزشکی، راهداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین ستاد گردشگری شهرداری تهران که فعالیت‌های گسترده‌ای به مسافران داشتند تشکر می‌کنم.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران یادآور شد: پذیرایی و بازدید مسافران نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در آرامش و سلامت کامل مسافران نوروزی از کلانشهر تهران بازدید کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *