رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وحدت ارتش و سپاه؛ مدال افتخار شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس

9:28 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۰۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
یک خلبان دوران دفاع مقدس وحدت ارتش و سپاه را مدال افتخار شهید سپهبد صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: شهید صیاد شیرازی از لحاظ اخلاص، مدیریت و فرماندهی ویژگی‌های کم نظیری داشت.
امیر سرتیپ خلبان عباس رمضانی در گفت‌وگو با میزان، در بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را کهکشان ستارگان درخشانی همچون امیران شهید صیاد شیرازی، شهید قرنی و شهدای ارتش در تاریخ کشور برشمرد و گفت: شهید صیاد شیرازی الگوی ولایت مداری و گوش به فرامین امامین انقلاب امام راحل و فرمانده معظم کل قوا بود.
 
این خلبان دوران دفاع مقدس تأکید کرد: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی درخشش خاصی در دوران دفاع مقدس و به ویژه شکست استکبار جهانی در نقاب رژیم بعثی داشت، صدام به نمایندگی از ابر قدرت‌های شرق و غرب به خاک ایران حمله کرد.
 
رمضانی وحدت ارتش و سپاه را مدال افتخار شهید سپهبد صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی از لحاظ اخلاص، مدیریت و فرماندهی ویژگی‌های کم نظیری داشت.
 
این خلبان دوران دفاع مقدس با بیا اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی در مبارزه با منافقین هم کارنامه درخشانی دارد، اضافه کرد: ایشان در پاک‌سازی غرب کشور از اشرار و ضد انقلاب هم نقش مهمی داشت.
 
رمضانی اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا یک رسالت مهم است و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را باید به نسل‌های آینده منتقل کردند تا بدانند این امنیت و اقتدار آسان به‌دست نیامده است.
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *