رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسکوچیچ: نمی‌خواهم در مورد سیاست صحبت کنم/ فقط به شکست دادن آمریکا در زمین فکر می‌کنم

12:53 - 20 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۹۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم لمی فوتبال ایران گفت: بازی با آمریکا می‌تواند برای هواداران احساسی باشد، اما من اینطور فکر نمی‌کنم

- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با «بی‌بی‌سی» در مورد مصاف حساس و مهیج ایران با آمریکا و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی با آمریکا می‌تواند برای هواداران احساسی باشد، اما من اینطور فکر نمی‌کنم، من تنها به فوتبال فکر می‌کنم.

*در مرحله انتخابی بازی‌های احساسی و مهیجی مقابل تیم‌های بحرین و عراق داشتیم که در آن بازی‌ها موفق شدیم احساسات را در وجود بازیکنان‌مان مدیریت کنیم.

*در آن بازی‌ها احساسات خود را کنترل کردیم که از این بابت خوشحالیم. در مرحله انتخابی از لحاظ احساسات باثبات بودیم و امیدوارم این اتفاق در بازی با آمریکا هم بیفتد.

*بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ را ندیدم و حمید استیلی که کنار ما روی نیمکت تیم ملی حضور دارد، در آن بازی حضور داشته است.

*به حرکات دیپلماتیک در فوتبال فکر نمی‌کنم و تنها به این فکر می‌کنم که چطور می‌توانیم مقابل آمریکا به پیروزی برسیم. فوتبال باید باعث ارتباط مردمان کشور‌ها با یکدیگر شود و این چیزی است که از ورزش انتظار می‌رود، اما همانطور که گفتم من تنها روی بازی تمرکز خواهم داشت.
 
* «بازیکنانم انگیزه خوبی برای رویارویی با انگلیس و آمریکا خواهند داشت و انتظار واکنش خوبی از آن‌ها در این دو بازی را دارم.

*اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که سه کشور بریتانیا، ایالات متحده و ایران در تلاش برای رسیدن به توافقات هسته‌ای هستند، پس آیا فکر می‌کنید که سیاست‌مداران در ایران به این بازی مثل بازی‌های دیگر نگاه می‌کنند یا از آن به عنوان فرصتی برای تبلیغات استفاده خواهند کرد؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در مورد سیاست صحبت کنم. مربی فوتبال هستم و این سؤالی است که مربوط به من نمی‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *