رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان میاندوآب بازدید کرد

12:23 - 19 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۸۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی و قضات حوزه‌های جنوب استان به صورت سرزده از زندان میاندوآب بازدید کردند.

 _ ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی و قضات حوزه‌های جنوب استان شامگاه روز پنج شنبه ۱۸ فروردین به صورت سرزده از زندان میاندوآب بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بند‌های مختلف این زندان و بررسی وضعیت زندانیان با تعدادی از آن‌ها دیدار و ضمن رسیدگی به درخواست‌های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی هدف از بازدید را بررسی وضعیت زندان و نحوه خدمت رسانی و اطلاع از وضعیت قضایی زندانیان و رسیدگی به درخواست‌های آنها عنوان کرد و از استمرار این بازدید‌ها در طول سال در سراسر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان خبر داد و گفت در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از هر فرصت پیش آمده در شهرستان‌ها و مرکز استان برای بازدید زندان‌ها بهره خواهیم گرفت.

شایان ذکر است که عتباتی که در همایش قضات جنوب استان آذربایجان غربی در شهر میاندوآب شرکت کرده بود فرصت را غنیمت شمرده و پس از همایش حوالی ساعت ۲۱ و ۳۰ به همراه حدودا ۳۵ نفر از معاونین، روسا، دادستان‌ها وقضات جنوب استان از زندان میاندواب بازدید کردند.

در این بازدید مسئولان قضایی استان با زندانیان ملاقات و گفت و گوی چهره به چهره داشتند و به ۷۰نفر مرخصی اعطا و به ۶۰نفر اشتعال به کار در خارج از زندان و به تعداد۱۰نفرمرخصی پایان حبس اعطا شد.

انتهای پیام.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *