بازیکنان نفت مسجدسلیمان بعد از شکست مقابل پرسپولیس چه گفتند؟

23:15 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۰۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از شکست‌ مقابل پرسپولیس به اظهار نظر پرداختند.

- محمد بلبلی پس از شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تمام تلاشمان را کردیم، اما خودمان هم راضی نیستیم. حقمان حداقل امتیاز هم نبود. قبل از بازی گرم کردیم و بعد به رختکن رفتیم. حدود ۳۰ دقیقه معطل شدیم و بعد به زمین آمدیم.

وی در مورد اینکه بدن بازیکنان به خاطر این تاخیر سرد شد، گفت: به خاطر همین مصدوم شدم. بعد از چند دقیقه بازی کشاله‌ام دچار گرفتگی شد. بعد از اینکه به زمین آمدیم متاسفانه دیگر گرم کردنی نبود و بلافاصله بازی را شروع کردند. از مردم مسجدسلیمان به خاطر این بازی ضعیفمان عذرخواهی می‌کنیم. به آن‌ها قول می دهیم در ادامه راه جبران کنیم.

مجتبی لطفی نیز گفت: بازی خوبی انجام دادیم. ما با قهرمان 5 دوره لیگ بازی کردیم و تا حدودی این تیم را اذیت کردیم و راه نفوذ این تیم را بسته بودیم. ما با قهرمان ایران بازی می کردیم ولی در مجموع اسیر تجربه آنها شدیم و روی یک فرصت گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

همچنین عماد میرجوان گفت: برای این بازی برنامه داشتیم اما کمی برنامه‌هایمان به هم ریخت. در طول این هفته کار کردیم و روی یک اتفاق گل‌خوردیم. در بین دو نیمه سرمربی تیم گفت که باید حواسمان باشد ولی یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم.

وی در خصوص غیبت کمالوند روی نیمکت این تیم گفت: این موضوع روی تیم ما تاثیر دارد.در بازی گذشته می‌شد که داوری به آن شکل نباشد و امروز این مشکلات پیش نیاید.داوری امروز مشکلی نداشت ولی از قضاوت 2 بازی قبلمان راضی نبودیم.

میرجوان در خصوص حل مشکلات نفت گفت: ۳۰ درصد به حساب بازیکنان واریز کرده‌اند و امیدوارم این رویه تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

سینا خادم‌پور نیز عنوان کرد: داوری بازی خوب بود و خوب سوت زد. می‌توانستیم یک امتیاز را بگیریم. بچه‌ها شجاعانه بازی کردند و موقعیتی هم به پرسپولیس ندادیم. فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

بازیکن نفت مسجدسلیمان در مورد مسائل مالی این تیم گفت: ۳۰ درصد دریافتی داشتیم. به امیدخدا گفته‌اند تا نیم‌فصل به ۵۰ درصد می‌رسانند تا بچه‌ها با دلگرمی مسابقات را ادامه بدهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *