معاون حقوقی قوه قضاییه: مطالب منتشره در روزنامه رسمی، بار قانونی ایجاد می‌کند

14:29 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۸۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: دستورالعمل، بخشنامه و مواردی از این قبیل زمانی که در روزنامه رسمی منتشر می‌شود، بار قانونی ایجاد می‌کند.

- مراسم تودیع و معارفه نماینده قوه قضاییه در هیأت مدیره روزنامه رسمی کشور با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، مدیران کل معاونت حقوقی، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره روزنامه رسمی امروز در ساختمان این روزنامه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادت است، گفت: خدا را شاکر هستیم که عمر ما در زمان نظامی قرار دارد که اسلامی است و در جهت تحقق ارزش‌های الهی و اسلامی شکل گرفته است و در این مسیر حرکت می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه با اشاره به اینکه جوانان باید کارهایشان برای رضای خدا باشد، گفت: اگر انگیزه‌ای غیر از انگیزه الهی وجود داشته باشد، پیروز نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه روزنامه رسمی مجموعه‌ای با سابقه در کشور است که منشأ خدمات فراوانی داشته است، گفت: این مجموعه قابل اعتماد برای نشر خبر است و هر آنچه در روزنامه رسمی منتشر می‌شود منطبق با واقعیت است.

وی افزود: مطالبی که در روزنامه رسمی کشور منتشر می‌شود، مسیر قانونی را طی کرده است و نهاد‌ها و ارگان‌های متعددی کار‌های پژوهشی و مطالعاتی بر روی آن انجام داده‌اند و این مجموعه، مجموعه‌ای پر از اعتماد برای نظام است.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه با بیان اینکه انتشار مطالب در روزنامه رسمی بار قانونی به همراه دارد، گفت: دستورالعمل، بخشنامه و مواردی از این قبیل زمانی که در روزنامه رسمی منتشر می‌شود، بار قانونی ایجاد می‌کند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام قدرتی از زحمات خانم سهیلا جلالی قدردانی و برای آقای میرزایی عضو جدید هیئت مدیره روزنامه رسمی آرزوی توفیق کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *