مخازن زباله قفل دار می‌شوند

15:40 - 30 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۸۷۳
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تعویض شکل ظاهری مخازن زباله خبر داد و گفت: به تدریج باید شکل مخازن فعلی را عوض کنیم تا دسترسی به آن‌ها آسان نباشد.

_ ایلنا نوشت: صدرالدین علیپور از تعویض شکل مخازن زباله‌ها خبر داد و گفت: به تدریج باید شکل مخازن فعلی را عوض کنیم تا دسترسی به آن‌ها آسان نباشد و زباله گرد نتواند از مخزن زباله‌برداری کند و در چنین شرایطی آلودگی پیرامونی نیز اتفاق نمی‌افتد. این مساله در دستور کار سازمان است و مخازنی را طراحی کرده‌اند.

مدیر عامل سازمان پسماند در پاسخ به این سوال که این مخازن چه تفاوتی با مخازن فعلی دارند؟ گفت: کاوری دارند که مخزن داخل آن کاور می‌رود و قفل می‌شود و فقط توسط کلید و یا ابزاری که توسط کارگر و یا نیروی خدماتی شهرداری وجود دارد باز می‌شوند و مخزن دائما باز نیست که هر کسی بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

او افزود: در نتیجه در جا‌هایی که امکان‌پذیر است مخازن تفکیکی می‌گذاریم و به موازات آن مقداری می‌توان مخازن فعلی را جمع کرد. سال گذشته نزدیک به دو هزار مخزن را کم کردیم. اما این کاری زمانبر است و مردم باید از آن حمایت و با ما همراهی کنند، اما مخازن فعلی موجود باید تعمیر یا مجددا به صورت نو خریداری شوند تا سیمای خوبی نیز در سطح شهر در زمینه مبلمان شهری داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *