بازدید قضات مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف شیراز از زندان عادل آباد

10:59 - 27 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۸۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قضات مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف شیراز از زندان عادل آباد بازدید کردند.
- در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از سوی رئیس قوه قضائیه، سرپرستان و قضات مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف شیراز از زندان مرکزی استان بازدید کردند.

در این بازدید که به‌صورت هماهنگ بیش از ۲۲۱ نفر از قضات دادگستری و توسعه حل اختلاف استان فارس حضور داشتند به درخواست‌های زندانیان در سطح استان فارس در بحث اعطای تسهیلات به زندانیان اعم از مرخصی، آزادی مشروط، آزادی پایان دوره و نیز درخواست طرح در کمیسیون عفو و بخشودگی رسیدگی شده و دستورات لازم را صادر کردند.

هیئت اعزامی از شورای حل اختلاف فارس در بند‌های مختلف زندان با زندانیان دیدار کرده و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، در راستای تسریع روند پیگیری پرونده‌ها مواردی یادداشت کردند.
 
شایان ذکر است رئیس توسعه حل اختلاف استان فارس در پیروی از دستورالعمل ابلاغی رئیس قوه قضائیه، قضات شورای حل اختلاف و اجرای احکام این استان را مکلف کرده است به نحو مستمر در زندان حضور یافته و مشکلات قضایی و درخواست زندانیان را بررسی کرده و ضمن صدور دستورات لازم، با انعکاس آن مشکلات به مقامات قضایی ذی‌ربط موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *