رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پویش ستاره های دنباله دار به اجرا گذاشته شد

7:06 - 27 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۶۰۲
پویش ستاره های دنباله دار به اجرا گذاشته شد با شعار«کتاب‌های نذری شما ستاره‌های دنباله‌داری هستند که دل‌های کادر درمان را روشن می‌کند.‌» کار خود را آغاز کرد.

  - پویش ستاره های دنباله دار به اجرا گذاشته شد با شعار«کتاب‌های نذری شما ستاره‌های دنباله‌داری هستند که دل‌های کادر درمان را روشن می‌کند.‌» کار خود را آغاز کرد.

کتاب‌های نذری شما ستاره‌های دنباله‌داری هستند که دل‌های کادر درمان را روشن می‌کند.‌ می‌شود تلخی این روز‌ها را به شیرینی این اتفاق‌ها گذر کنیم از کرونا همین مهربانی‌هایش می‌ماند.

در این پویش افراد نذر می‌کنند و کتاب نذری آنها با نبات و نمک تبرکی آقا «امام رضا (ع)» به علاوه یک ماسک طرح‌دار را خادمان امام رئوف می‌رسانند به دست صاحبانش.

نکته قابل تامل در پویش کتاب‌های نذری هر فردی ستاره‌های دنباله‌داری هستند که دل‌های کادر درمان را روشن می‌کنداگر هم خودتان عزیزی را در کادر درمان دارید و می‌شناسید کتاب را به نام و نشانی‌اش نذر کنید تا ما تقدیم‌شان کنیم.

سفارش از طریق: دایرکت اینستاگرام Instagram.com/n_setareha و پیام‌رسان‌های بله ایتا تلگرام به آیدی: @setarehashop همچنین تماس، پیامک و واتس‌آپ: ۰۹۲۱۳۷۸۰۷۳۹درضمن درصدی از فروش کتاب دور از جان صرف خرید دستگاه اکسیژن برای بیماران نیازمند کرونایی می‌شود.

کتاب دور از جان، مجموعه داستان کرونا، بر اساس خاطرات جهادگران وگروه نویسندگان به دبیری: سعید تشکری

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *