بازدید سرزده رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از دادگاه عمومی بخش میانکوه

16:01 - 25 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۴۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به منظور بازرسی از شعب و نظارت بر روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز به صورت سرزده از دادگاه عمومی بخش میانکوه بازدید کرد.

- به منظور بازرسی از شعب و نظارت بر روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز به صورت سرزده از دادگاه عمومی بخش میانکوه بازدید کرد.

احمدرضا بهرامی در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگاه بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای سریع و دقیق احکام تأکید کرد.

وی سپس در نشستی با رئیس دادگاه میانکوه اولویت قرار دادن فناوری‌های الکترونیکی به منظور کاستن از مراجعات مردم به محاکم و رسیدگی سریع به مطالبات شهروندان را یکی از شاخصه‌های عملکردی دستگاه قضایی استان برشمرد.

بهرامی اظهار کرد: استفاده از خدمات الکترونیک قضایی موجب کاهش هزینه و زمان رسیدگی، افزایش کارایی نظام قضایی و دسترسی مطلوب مردم به خدمات قضایی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به تلاش‌های کارکنان و قضات دستگاه قضایی استان در سال گذشته و سال جاری به رغم شیوع و گسترش ویروس کرونا خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان طی این مدت به صورت تمام وقت برای خدمت شایسته به مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های قوه قضائیه، جهادگونه فعالیت داشته اند که اقدام بزرگ جای تقدیر و قدردانی دارد.

گفتنی است در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان از دادگاه عمومی بخش میانکوه از چند تن از کارمند نمونه این دادگاه تجلیل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *