رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزارت کشور طی یک ماه آینده لایحه جامع قانون انتخابات را به مجلس ارائه می‌دهد

12:47 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۵۳۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس از قول وزیر کشور برای تدوین و ارائه لایحه جامع قانون انتخابات به قوه مقننه طی یک ماه آینده خبر داد.
- بنا به اعلام خانه ملت، «حسین محمدصالحی دارانی» در خصوص اهمیت رفع خلاء‌های قانون مربوط به انتخابات در کشورمان، گفت: کارگروه تخصصی در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها پیگیر احصاء کاستی‌های قانون انتخابات است.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون تعدادی از نمایندگان طرحی را در خصوص قانون مرتبط با انتخابات ارائه کرده اند که طی هفته‌های اخیر در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه طرح‌های مختلف از سوی منتخبان ملت، طی جلسه‌ای با حضور وزیر کشور مقرر شد لایحه جامع انتخابات از سوی دولت به احتمال زیاد طی یک ماه آینده به قوه مقننه ارسال شود تا قانون مدون و جامعی به تصویب برسد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آخرین انتخابات در کشورمان طی دو ماه اخیر برگزار شد که شاهد خلاء‌هایی بودیم، اما با توجه به همراهی دولت، کمیسیون اقدام به اصلاح قوانین گذشته نکرده است تا لایحه مذکور ارائه شود. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *