چالش یحیی در خط حمله پرسپولیس

12:04 - 23 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۲۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با مصدومیت یکی از مهاجمان پرسپولیس، دغدغه کادرفنی خط آتش سرخ‌پوشان مورد توجه قرار گرفت.

- طبق برنامه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز ۲۳ شهریور سال جاری در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

طی روزهای گذشته مهدی مهدیخانی مصدوم شد تا پرسپولیس یکی از ۴ مهاجم تخصصی خود را از دست بدهد. در شرایط فعلی عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و حامد پاکدل سه مهاجم تخصصی سرخ‌پوشان هستند.

پیش از این سرمربی پرسپولیس نشان داد در لیگ قهرمانان آسیا به زوج شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر اعتقاد بیشتری دارد. منتهی در حال حاضر مغانلو به سپاهان پیوسته و باید به فکر گزینه دیگری باشد.

گُل‌محمدی، می‌داند مهدی عبدی دارای انگیزه بالایی است بنابراین وی را تشنه بازی نگه می‌دارد و در دقایق خاص مهاجم جوانش را به بازی می‌گیرد. حامد پاکدل هم هرچند فصل خوبی در آلومینیوم اراک پشت سرگذاشت؛ اما بعید است که به عنوان گزینه اصلی در ترکیب سرخ‌پوشان به کارگیری شود.

در لیست فعلی پرسپولیس، مهدی ترابی و امید عالیشاه توانایی بازی در خط آتش پرسپولیس را دارند. این دو بازیکن از نظر تجربی سطح بالایی دارند؛ اما با وجود این شرایط با مهاجم کلاسیک فاصله دارند. برای مثال عالیشاه در سرزنی به مراتب با مهاجم تخصصی اختلاف سطح دارد.

گفتنی است پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی مذاکراتی داشت. آقای گل لیگ بیستم ترجیح داد در سپاهان ماندگار شود. استنلی به خاطر قانون فدراسیون فوتبال نتوانست با سرخ‌پوشان قرارداد همکاری امضا کند.

در همین راستا یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با اعلام نارضایتی خود اظهار داشت: ما خصوصاً در بحث مهاجم نتوانستیم که چیزی که در لیست وجود دارد را به آن برسیم و حتی یک مورد هم متأسفانه اتفاق نیفتاد و در هر صورت یک سری مشکلات مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد ما با باشگاه‌هایی که پول نقد دارند، رقابت کنیم. باشگاه‌هایی که پول برای‌شان مسئله‌ای نیست و بزرگترین مشکل ما خالی بودن حساب است. ما حتی نتوانستیم با ۴۰۰-۵۰۰ بازیکنی که در حد تیم ملی بود را نگه داریم. اگر بود، می‌توانستیم بازیکنمان را حفظ کنیم و دو تا از فیکس‌های تیم ملی را از دست دادیم و همچنین شهریار مغانلو را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *