فقیه: سینمای غرب سالهاست که به دنبال آثار ضد دینی است/«جشن سربرون» به دلیل مشکلات مالی متوقف شد

8:00 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۲۱۷
بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: من در حال حاضر مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» را در دست کار دارم که ساخت این مجموعه نیز به دلیل مشکلات مالی فعلا متوقف شده اما گفته‌اند به زودی این موضوع حل و دوباره مقابل دوربین خواهیم رفت.

مهدی فقیه در گفت‌وگو با میزان پیزامون حضور خود در سریال «سلمان فارسی» گفت: راستش را بخواهید من هنوز از حضور خود در سریال «سلمان فارسی» اطلاع خاصی ندارم و هنوز مقابل دوربین داوود میرباقری نرفته‌ام همچنین از طرف این مجموعه اعلام کردند که فعلا اجازه ندارم در مورد آن صحبتی کنم.

وی پیرامون دیگر فعالیت های خود در عرصه بازیگری بیان کرد: من در حال حاضر مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» را در دست کار دارم که ساخت این مجموعه نیز به دلیل مشکلات مالی فعلا متوقف شده اما گفته‌اند به زودی این موضوع حل و دوباره مقابل دوربین خواهیم رفت.

فقیه همچنین پیرامون حضور خود در مجموعه شبکه نمایش خانگی «نارگیل» ابراز کرد: بله در شبکه نمایش خانگی یک مجموعه با محوریت کودکان و نوجوان را دارم که «نارگیل» نام دارد و کار خوبی در حوزه کودک و نوجوان است، از طرفی واقعا فکر می‌کنم و کودک و نوجوان امروز به کارهای عروسکی بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارد.

وی در همین راستا ابراز کرد: همه ما می‌دانیم که آثار عروسکی چه تاثیر می‌تواند روی کودک و نوجوان و حتی بزرگسال بگذارد، مگر بچه‌ها می‌توانند «کلاه قرمزی» را از یاد ببرند.

این بازیگر پیشکسوت سینما تاکید کرد: ما نیاز به سینما داریم و مولفه سینما علم و هنر است، در واقع با سینما به نوعی علم یاد می‌گیریم و این بسیار مهم است، سینما قدرت شگفت‌انگیزی دارد که ما هرگز ار آن استفاده نکرده‌ایم، ببینید غرب مدتهاست که در حال ساخت فیلم‌های ضد دینی علیه ما است اما ما تا به امروز در قبال این هجمه‌ها چه گامی در تولید آثار سینما برداشته‌ایم.

فقیه خاطرنشان کرد: تاریخ و ظهور و فرهنگ نهفته در دین اسلام سراسر شگفتی و زیبایی است که سالهاست غرب سعی دارد با ساخت فیلم‌های متعدد این زیبایی را تخریب کند اما ما هرگز در قبال این توهین‌ها پاسخ کوبنده‌ای در آثار سینمایی خود نداشته‌ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *