افتتاح مرکز پزشکی قانونی دورود

19:20 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۰۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرکز پزشکی قانونی دورود با حضور رییس سازمان پزشکی قانونی کشور افتتاح شد.

-  طبق گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی کشور،مرکز پزشکی قانونی دورود با هدف تکریم ارباب رجوع و عدالت در دسترسی به خدمات، مرکز پزشکی قانونی شهرستان دورود، عصر امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه با حضور مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، رزم رییس کل دادگستری لرستان و جمعی از مقامات استان و شهرستان دورود افتتاح شد.

 این ساختمان در جریان سفر رییس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیر کل فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان پزشکی قانونی به استان لرستان به بهره برداری رسید.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع شامل بخش‌های معاینات بالینی و تشریح ساخته شده است که با افتتاح آن خدمات به شکلی بهتر و در فضایی مناسب به مردم ارائه می‌شود.

گفتتی است پیش از این پزشکی قانونی شهرستان دورود در اتاقی امانی در دادگستری آن شهرستان به مردم ارایه خدمت می‌کرد که با توجه به حجم مراجعین و تنوع خدمات، شرایط مناسبی برای پذیرش ارباب رجوع نداشت.

یادآور می‌شود در این سفر یک روزه، مسجدی ضمن افتتاح این ساختمان، از اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان نیز بازدید و با کارکنان و مراجعین این مرکز گفتگو کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *