ضرب الاجل دو و نیم ماهه رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران در هیات داوری/ بنا بر آن شد که خط تولید جدید این کارخانه حداکثر تا ۵ ماه آینده راه اندازی شود

9:36 - 24 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۸۳۳
رئیس قوه قضاییه گفت: ظرف دو ماه و نیم آینده هیئت داوری باید وضعیت این کارخانه را به لحاظ مالکیت مشخص کند و ما در این زمینه تاکیدات لازم را انجام داده ایم.
- آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نخستین برنامه از سفر به استان مازندران با حضور در کارخانه نساجی قائمشهر، از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و با کارگران آن به گفتگو پرداخت. ضرب الاجل دو و نیم ماهه رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران در هیات داوری/ بنا بر آن شد که خط تولید جدید این کارخانه حداکثر تا ۵ ماه آینده راه اندازی شود رئیس قوه قضاییه در جمع کارگران این کارخانه اظهار داشت: کارخانه نساجی قائمشهر در سال ۸۸ واگذار شد و متاسفانه فردی که این کارخانه به او واگذار شد، نتوانست به تعهد خود مبنی بر اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر و افزایش تولید در کارخانه عمل کند. آیت الله رئیسی با بیان اینکه سرمایه‌های عظیمی در کارخانه نساجی قائمشهر وجود دارد، خطاب به کارگران این واحد تولیدی گفت: اصلی‌ترین و بزرگترین سرمایه این کارخانه، شما نیرو‌های پرتلاش و فنی آن هستید و علاوه بر این، تجهیزات و ماشین آلاتی که در این کارخانه وجود دارد سرمایه‌های ارزشمندی محسوب می‌شوند که جایز نیست بدون بهره برداری باقی بمانند. رئیس دستگاه قضا گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، خوشبختانه بخشی از کارخانه نساجی قائمشهر راه اندازی شد و بخش دیگر نیز در مسیر بهره برداری قرار دارد و بنا بر آن شده است که ظرف حداکثر ۵ ماه آینده، باید خط تولید جدید نساجی قائمشهر راه اندازی شود. ضرب الاجل دو و نیم ماهه رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران در هیات داوری/ بنا بر آن شد که خط تولید جدید این کارخانه حداکثر تا ۵ ماه آینده راه اندازی شود آیت الله رئیسی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف کارخانه نساجی قائمشهر از حیث مالکیت گفت: ظرف دو ماه و نیم آینده هیئت داوری باید وضعیت این کارخانه را به لحاظ مالکیت مشخص کند و ما در این زمینه تاکیدات لازم را انجام داده ایم و مسئولان قضایی نیز پیگیری‌های مربوطه را در این خصوص انجام خواهند داد. رئیس قوه قضاییه مقوله وام کارگری مرتبط با نیرو‌های کارخانه نساجی قائمشهر را از موضوعات مهم دانست و خطاب به کارگران این واحد تولیدی گفت: از استاندار مازندران خواسته ایم ظرف مدت کوتاهی با رایزنی و تعامل با بانک عامل، موضوع تعیین تکلیف وام کارگری مرتبط با نیرو‌های کارخانه نساجی قائمشهر را منطبق با مقررات و قوانین موجود برنامه ریزی کند تا مشکل کارگران حل شود. ضرب الاجل دو و نیم ماهه رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران در هیات داوری/ بنا بر آن شد که خط تولید جدید این کارخانه حداکثر تا ۵ ماه آینده راه اندازی شود آیت الله رئیسی افزود: باید از مدیریت خوب کارخانه نساجی قائمشهر که علی‌رغم وجود مشکلات حقوقی اجازه توقف کار تولید در این واحد را نداد قدردانی کرد. رئیس قوه قضایییه در پایان خاطرنشان کرد: مردم مازندران انسان‌هایی اهل کار، تلاش و مجاهدت هستند و این موضوع را در دوران دفاع مقدس در قالب لشکر ۲۵ کربلا به نمایش گذاشتند و ان‌شاالله کارخانه نساجی قائمشهر نیز با همت و پشتکاری همین مردم به مانند نگینی خواهد درخشید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *