رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی ستاد دادگستری استان کرمان به منظور پشتیبانی از ایده‌ها و طرح‌های حوزه قرآنی

18:00 - 02 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۳۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ستاد دادگستری استان کرمان آماده پشتیبانی از ایده ها و طرح های حوزه قرآنی است.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تجلیل از قاریان قرآن دادگستری استان کرمان گفت: ترویج فرهنگ قرانی با شیوه‌ها و راهکار‌های مختلف در تمامی شئونات اجتماعی جامعه ما ضرورت دارد؛ اما در ساختار‌های قضایی و در بین کارگزاران دستگاه عدالت ضرورت مضاعف دارد؛ زیرا این دستگاه رسالت بسیار خطیر و حساس تحقق عدالت اسلامی و الهی در جامعه را بر عهده دارد که در حقیقت رسالت انبیاء الهی است و از شئونات اولیاء الهی به شمار می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: افرادی که به عنوان قاضی، دادرس و کارمند در عرصه تحقق عدالت اسلامی و الهی قدم برمی دارند، باید بر محور تعالیم الهی حرکت کنند.

وی اظهار کرد: افرادی که در دستگاه قضایی به روش‌های مختلف در جهت رشد و ارتقاء فرهنگ قرآنی حرکت می‌کنند، ارزش و نعمتی برای این دستگاه به شمار می‌روند و این دستگاه وظیفه دارد که قدردان آن‌ها باشد.

موحد خطاب به قاریان قرآن دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: خداوند لطفی را شامل حال شما کرده که این صوت زیبا و توان ارزشمند را به شما عنایت کرده که می‌توانید جمعی را با تلاوت آیات وحی به فیض برسانید و این نعمت عظمایی است و به یقین نورانیت قرآن کریم در تمام شئونات زندگی شما متبلور خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به برگزاری مستمر مسابقات قرآنی در سطح قوه قضاییه اشاره و اذعان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی است تا تبلور آموزه‌های نورانی قرآن کریم در زندگی فردی و اداری کارگزاران عرصه عدالت اسلامی روز به روز افزایش یابد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *