راگبی ایران جهانی شد

15:36 - 29 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۶۰۰۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ایران به عضویت فدراسیون جهانی راگبی در آمد.

- طبق اعلام روابط عمومی انجمن راگبی و با اعلام رییس انجمن، خبری از سوی فدراسیون جهانی راگبی از طریق ریاست فدراسیون آسیا به ایران اعلام شد، متن این پیام به شرح زیر است:

من افتخار می‌کنم اعلام کنم که شورای جهانی راگبی به اتفاق آرا پذیرش انجمن راگبی ایران و فدراسیون راگبی لائو را به عنوان اعضای کامل راگبی جهانی تصویب کرد و همچنین به اتفاق آرا راگبی نپال را به عنوان عضو همیاری جهانی راگبی پذیرفته شد، تبریک به آسیا! "ما می‌توانیم بهتر، اما با هم کار کنیم.

در این خصوص رییس انجمن راگبی ایران افزود؛ تمام این زحمات را همه‌ی جامعه راگبی به دوش کشیدند، از مربیان تا داوران، ورزشکاران و علاقمندان همه و همه باعث اتفاق همچین رویداد مهمی در ورزش کشور شدند.

میرزاآقابیک بیان کرد: اهداف ما به عنوان یک رشته المپیکی بسیار بزرگتر از کار‌هایی است که در حال حاضر با تیم کاری انجمن پیگیر آن هستیم، من معتقدم ما میتوانیم در کنار هم همچون یک خانواده متحد رشد کنیم.

رییس انجمن راگبی ادامه داد: در این مسیر طولانی جناب علیپور ریاست فدراسیون انجمن‌ها ورزشی، وزارت ورزش و جوانان سلطانی‌فر و علی‌نژاد، همچنین کمیته ملی المپیک که صالحی‌امیری بصورت ویژه بسیار حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راگبی ایران پس از سال‌ها توسعه و تلاش توانست به این مهم دست یابد و خواهشمندم از وزارت ورزش تا کمیته ملی المپیک و بخصوص رسانه‌ها تخصصی‌تر و حرفه ای‌تر با این رشته المپیکی برخورد کنند.

پس از اعلام این اتفاق مهم در ورزش راگبی کشور تمامی اعضای کشور‌های آسیایی به به نماینده جدید فدراسیون جهانی (ایران) تبریک فرستادند.

راگبی ایران جهانی شد


برچسب ها: راگبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *