رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احمدی‌نیا مدیر دپارتمان ارتباطات و بازاریابی فدراسیون هندبال شد

14:59 - 29 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۹۹۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رییس فدراسیون هندبال صبح امروز (پنجشنبه) حمید احمدی نیا را به عنوان مدیر دپارتمان ارتباطات و بازاریابی فدراسیون معرفی کرد.

- علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال صبح امروز (پنجشنبه) حمید احمدی‌نیا را به عنوان مدیر دپارتمان ارتباطات و بازاریابی فدراسیون معرفی کرد. احمدی‌نیا دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه ورزشی است.

در کارنامه فعالیت‌های وی مدیریت روابط عمومی فدراسیون‌های والیبال و موتور سواری و اتومبیلرانی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی والیبال، مدیرتبلیغات چند شرکت خصوصی و همچنین جشنواره‌های سینمایی فجر و دفاع مقدس دیده می‌شود.

همچنین پاکدل رییس فدراسیون هندبال در پیامی از فعالیت‌ها و حسن خدمات مهدی واعظی مدیر روابط عمومی پیشین این فدراسیون قدردانی کرد. واعظی از زحمات کشان حوزه رسانه ورزشی در ادوار مختلف سنگربان روابط عمومی هندبال بود و اقدامات موثری را در توسعه فضای رسانه‌ای این رشته انجام داد.

رییس فدراسیون هندبال در راستای همگام سازی ساختار فدراسیون با استاندارد‌های جهانی و بین المللی و ارزش نهادن به دو بعد مهم رسانه و بازاریابی به عنوان دو اصل مهم درآمد زایی و خود کفایی اقدام به ایجاد دپارتمان ارتباطات و بازاریابی نمود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *