طالبیان: به هیچ عنوان قول کسب سهمیه المپیک را نمی‌دهم/ غیبتم در اردوی کایاک هماهنگ شده بود

0:01 - 29 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۸۱۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش کایاک ایران گفت: باتوجه به قابلیت‌های بدنی که دارم در رشته بادبانی فعالیت می‌کنم.

احمدرضا طالبیان در گفت‌وگو با میزان، درباره غیبتش در اردوی تیم ملی آب‌های آرام در بندرانزلی که بنابر اعلام رییس فدراسیون قایقرانی، مشکلات شخصی و خانوادگی عنوان شده بود، اظهار داشت: مشکل خاصی در رابطه با عدم حضورم در اردوی تیم ملی نبود و با هماهنگی با سرمربی تیم ملی و فدراسیون در اردو حضور ندارم. به هیچ عنوان بحث مشکلات خانوادگی مطرح نیست و کاملاً غیبتم هماهنگ شده بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه از یک‌سو اردوی نخست بیشتر جهت ارزیابی و مرور تمرینات بود و از سوی دیگر بحث کرونا و سلامت در درجه اول اهمیت قرار دارد با سرمربی تیم ملی و مسئولین در فدراسیون قایقرانی هماهنگی‌هایی انجام دادیم تا من و امین بوداغی در اردوی تیم ملی کایاک در انزلی حاضر نباشیم و در اردیبهشت ماه که اردو در تهران خواهد بود به اردو اضافه شویم.

*با حضور در اردوی بعدی سطح آمادگیم را به حداکثر می‌رسانم

ملی‌پوش کایاک ایران در خصوص وضعیت آمادگیش با توجه به شرایطی که کرونا برای ورزشکاران ایجاد کرده است، اظهار کرد: از نظر آمادگی جسمانی شرایط بدی ندارم و به جز مدتی که دریاچه آزادی در اردیبهشت ماه تعطیل شده بود تمریناتم را به صورت شخصی و چه زیر نظر سرمربی تیم‌ملی انجام می‌دادم. ان‌شاالله با اضافه شدن به اردوی بعدی تیم ملی در تهران بتوانم سطح آمادگیم را به حداکثر برسانم.

وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا، اظهار کرد: مسابقات پیش روی ما رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا است که با اعلام فدراسیون جهانی قایقرانی قرار است در اسفند ماه به میزبانی کشور تایلند و یا چین برگزار شود.

* دلیل عدم حضورم در اردوی تیم ملی کرونا نیست

این قایقرانی آب‌های آرام ایران در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر ابتلای دوباره‌اش به ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: دلیل عدم حضورم در اردوی تیم ملی به هیچ وجه کرونا نیست چرا که من در تیر ماه به این بیماری مبتلا شدم و روز‌های سختی را نیز گذرانم و سپس با بهبودی از این بیماری در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز شرکت کردم.

پر افتخارترین ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که آیا قولی برای کسب سهمیه المپیک توکیو می‌دهد، گفت: با شرایطی که کرونا در ماه‌های اخیر برای قایقرانان ایجاد کرد به هیچ عنوان قول کسب سهمیه المپیک را نمی‌دهم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا با کسب بهترین نتایج در المپیک حاضر باشم.

*با توجه به قابلیت‌های بدنی‌ام در رشته بادبانی هم مسابقه می‌دهم

طالبیان در پایان در خصوص دعوت اتحادیه لیگ ستاره‌های بادبانی جهان، برای نخستین بار از قایقرانی ایران جهت حضور در لیگ ستارگان جهان و فعالیتش در رشته بادبانی، گفت: من با توجه به قابلیت‌های بدنی که دارم تمریناتم را در رشته بادبانی آغاز کردم و قرار است در سال ۲۰۲۲ در بخش ART۴۴ که به میزبانی کشور سوئیس برگزار خواهد شد در قالب تیم ملی ایران در این مسابقات شرکت کنم.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱ نفر در این بخش در یک قایق خیلی بزرگ حضور دارند و هر کس در یک پوزیشن خاص وظیفه مشخصی را انجام می‌دهد. همچنین یک کاپیتان در قایق وجود دارد که وظیفه رهبری بر عهده اوست. این برای اولین بار است که تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات لیگ ستارگان جهان بادبانی حضور خواهد داشت.

 

طالبیان:



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *