شایعه حمله سایبری به شبکه گاز کشور شیطنت رسانه‌‌ای بود

16:33 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۷۹۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سرپرست مدیریت دیسپچینگ ملی گاز با رد خبر حمله سایبری به تاسیسات شرکت ملی گاز، از آمادگی کامل این شرکت برای گازرسانی به بخش‌های مختلف در فصل سرما خبر داد.
- محمد رضا جولایی در گفت‌وگوی تلویزیونی با رد خبر حمله سایبری به تاسیسات شرکت ملی گاز ایران، آن را شیطنت رسانه‌های خارجی اعلام کرد و گفت: ما چنین موردی در شرکت ملی گاز در چند وقت اخیر نداشتیم و این خبر تکذیب می‌شود.

سرپرست مدیریت دیسپچینگ ملی گاز آمادگی شبکه گازرسانی در فصل سرما برای خدمت رسانی به مردم را خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه تمام تجهیزات ما در پالایشگاه‌ها در حداکثر مقدار ظرفیتی قرار دارد آمادگی کامل در شبکه برای تامین گاز کشور هم در بخش خانگی هم تجاری و هم صنعتی ایجاد شده است و خوشبختانه مشکل خاصی نداریم.
به گفته وی حدود ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز تولیدی در کشور به طور کامل در مصارف خانگی، تجاری، صنایع و صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از طریق مدیریت دیسپچینگ و اتاق کنترلی که در تهران و اصفهان وجود دارد هم تاسیسات و  هم تجهیزات را به صورت شبانه‌روزی کنترل می‌شوند.

وی درباره اورهال پالایشگاه‌ها گفت: در ۷ ماه‌های ابتدایی سال برای ۱۸ پالایشگاه اورهال را انجام دادیم و همه‌ این پالایشگاه‌ها در مدار تولید هستند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *