واکنش مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال به شائبه‌های دریافت چک توسط سرپرست کمیته داوران

15:30 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۷۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی پیرامون موضوع چک مطرح شده مربوط به داور بین المللی و سرپرست کمیته داوران ارائه کرد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون فوتبال، صفی‌اله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون برای تنویر افکار عمومی پیرامون موضوع چک مطرح شده مربوط به سید علی‌اصغر مومنی، داور بین‌المللی و فریدون اصفهانیان سرپرست کمیته داوران در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: در سال ۱۳۹۷، اصفهانیان برای خرید یک قطعه زمین در شهرستان چالوس اقدام می‌کند که با کمک سید علی‌اصغر مومنی، زمین را جهت خرید انتخاب می‌کند. زمین متعلق به حسین احسانی بوده که مهدی فرد نیکوئیان جهت فروش آن وکالت داشته است.

وی ادامه داد: از اصفهانیان خواسته می‌شود مبلغ معامله را به حساب فرد فروشنده واریز کند که وی می‌گوید من زمانی پول را واریز می‌کنم که سند به نام اینجانب منتقل شود. طرفین توافق می‌کنند که اصفهانیان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پول به حساب مومنی واریز کند و مومنی یک فقره چک جهت تضمین به اصفهانیان بدهد تا پس از معامله و انتقال سند چک به مومنی عودت داده شود.

مسول امور حقوقی فدراسیون افزود: اصفهانیان در مورخ ۹۷/۴/۱۱ طی سند شماره ۲۰۳۳۸۱۱۱ از حساب خود در بانک رفاه کارگران با کد ۹۷۰۴۱۱۰۱۳۱۶۹۱۷۵۰ برای بانک مهر اقتصاد برای مومنی حواله می‌گیرد و طی شماره ساتنا ۷۲۰۵۸۰۳۹۰۲۸۰۰۰۱۶۶۷۸۶۰۰ به حساب مومنی ملبغ یکصد میلیون تومان واریز می‌کند.

وی ادامه داد: در همان سال ۱۳۹۷، علی اصغر مومنی یک فقره چک بدون به تاریخ به شماره ۰۷۳۰۹۲ مربوط به بانک سرمایه چالوس را جهت تضمین مبلغ یکصد میلیون تومان در وجه فریدون اصفهانیان بابت خرید زمین صادر می‌کند و آنرا تحویل احمدی یکی از کارکنان دپارتمان داوران می‌دهد که به دست اصفهانیان رسیده شود. حسب پرینت بانکی اخذ شده، چک‌های ماقبل و مابعد موردنظر در بانک محال علیه پاس شده، ولی چک شماره ۰۷۳۰۹۲ به بانک ارائه نشده است.

فغانپور افزود: با توجه به موارد فوق الذکر چک موردنظر در سال ۱۳۹۷ توسط سید علی اصغر مومنی در وجه فریدون اصفهانیان جهت تضمین خرید زمین صادر شده و نشر و پخش این خبر صرفا یک شیطنت بوده و همچنین یک کار شخصی بین افراد فوق بوده است و هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال یا کمیته داوران نداشته و ندارد. بر این اساس قطعا با مسببین این امر که با سوء نیت مبادرت به انتشار چک و خبرسازی علیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرده اند اقدام قضایی صورت خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *