اجرای طرح ایمنی و بهداشت واحد‌های تولیدی استان تهران

11:54 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۶۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از اجرای طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران با هدف صدور شناسنامه ایمنی، بهداشت و انرژی (HSEE) خبر داد.
- بنا به اعلام شاتا، صابر پرنیان با بیان اینکه طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران در حال اجراست، افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحد‌های به بهره برداری رسیده در مرحله نخست برای ۴۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحد‌های تولیدی در راستای برنامه‌های حمایتی وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف کمک به ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: این طرح با همکاری شرکت‌های مشاوره‌ای و دانشگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی استان اجرا می‌شود.
پرنیان افزود: کارشناسان مربوطه با حضور در واحد‌های صنعتی ضمن شناسایی نقاط ضعف واحد‌های تولیدی موارد پیگیرانه لازم توصیه نموده و ازسوی شرکت به صورت رسمی به آن‌ها اعلام و برای رفع مشکلات، دوره‌های آموزشی رایگان برای واحد‌های مذکور برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: تمامی هزینه‌های اجرای ممیزی و برگزاری دوره‌های آموزشی بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده و برای واحد‌های صنعتی کاملا رایگان است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *