مدافع پیکان در یک‌قدمی پرسپولیس

10:59 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۶۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال پیکان در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

- باشگاه پرسپولیس در یکی، دو روز گذشته مذاکراتی برای خرید حجت حق‌وردی، مدافع تیم فوتبال پیکان با مسئولان این باشگاه داشته است. با این حال، مهدی تارتار به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده، در صورتی که بتواند یک مدافع دیگر مثل محمد طیبی را جذب کند، مخالفتی با جدایی حق‌وردی و پیوستن او به پرسپولیس ندارد.

از طرفی، شنیده می‌شود یکی، دو نفر از دوستان تارتار که الان در پرسپولیس مشغول به کار هستند با این مربی تماس‌هایی داشته‌اند تا او را راضی به فروش حق‌وردی کنند. همچنین گفته می‌شود قرار است امروز (چهارشنبه) حق‌وردی برای انجام مذاکرات نهایی راهی باشگاه پرسپولیس شود و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، او در روز پایانی نقل‌وانتقالات سرخپوش خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس پس از جدایی محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده هنوز مدافعی را برای جایگزینی آنها جذب نکرده و به نظر می‌رسد گزینه نهایی این باشگاه جذب حجت حق‌وردی است. این بازیکن همچنین روز گذشته (سه‌شنبه) تک گل تیم پیکان را در بازی مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند.



قاسمی
|
-
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اصلا مدافع خوبی نیست روزگذشته بایک بازی ضعیف باعث بثمررسیدن گل دوم صنعت نفت شد واقعا سید جلال همین الانم تمام مدافعان لیگ برتر را میارزد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *