رام الله: از کشور‌های عربی سازشگر با اسرائیل شکایت می‌کنیم

18:40 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۴۶۳
وزیر دادگستری دولت تشکیلات خودگردان فلسطین از شکایت این دولت از کشور‌های عربی که قصد دارند با اسرائیل سازش کنند، خبر داد.

– طبق گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد الشلاده طی اظهاراتی با اعلام این خبر که دولت تشکیلات خودگردان فلسطین قصد دارد از شرکت‌های فعال در شهرک‌های صهیونیست‌نشین و کشور‌های عربی حامی محصولات این شهرک‌ها شکایت کند، تاکی کرد: هیئت دولت به وزارت دادگستری ماموریت داده است تا شرکت‌های خارجی را تحت پیگرد قرار دهد.

وزیر دادگستری دولت تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان این که دادگاه‌های فلسطینی کار محاکمه شرکت‌هایی را که در شهرک‌های صهیونیست‌نشین فعالیت می‌کنند به اتهام نقض قانون بین المللی و انسانی آغاز می‌کنند، ادامه داد: از این رو و با این اقدامات قرار است خسارتی که به حقوق فلسطینیان وارد شده، جبران شود.

وی در ادامه به استفاده وزارت دادگستری از لیست سیاه سازمان ملل از نام شرکت‌های فعال در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری و شهر قدس اشاره کرد و گفت: در صورتی که یکی از کشور‌های عربی به سازش با رژیم اشغالگر روی آورد و از محصولات این شهرک‌ها حمایت کند، از آن کشور‌ها شکایت می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *