رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فکری: برخی بازیکنان حس کردند در تیم جایی ندارند و رفتند/ ۲ بازیکن کرونایی داریم

15:30 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۴۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یکی ۲ بازیکن کرونایی داریم که در همین روز‌ها زمان قرنطینه آنها به پایان می‌رسد.

محمود فکری که با شبکه خبر صحبت می‌کرد در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با فولاد اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*یک تعداد از بازیکنان ما آسیب دیده هستند و یکی ۲ بازیکن کرونایی داریم که در همین روز‌ها زمان قرنطینه آن‌ها به پایان می‌رسد.

*من از بابت ماندن طاهرخانی مشکلی نداشتم، ولی برخی بازیکنان حس کردند شاید در تیم جایی نداشته باشند و تصمیم به رفتن گرفتند.

*اگر بازی‌ها تعطیل شود تمرینات هم باید تعطیل شود. همین تعطیلی تمرینات هم آماده‌سازی دوباره می‌خواهد و این موضوع کارشناسی نیست.

*داوران فوتبال بسیار زحمتکش هستند و حتی با وجود کمک داور ویدئویی هم شاهد اشتباهات هستیم و فکر نمی‌کنم صحبت درباره تعویض داور یک مسابقه راهکار مناسبی باشد.

*در بازی قبلی ما هم دو صحنه مشکوک بر علیه تیم ما رخ داد اما صحبت چندانی نکردیم و اشتباهات جزئی از فوتبال است و باید اجازه بدهیم که داور در فضای آرام کارش را انجام دهد و ما نیز وظیفه داریم در زمین مسابقه سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

*خوشبختانه همه بازیکنان آماده و سرحال هستند و امیدواریم تا در مقابل فولاد که بازی بسیار سخت و حساسی است بتوانیم با دست پر به تهران باز گردیم.

*متاسفانه نادری را به دلیل کرونا و موسوی و یزدانی را به دلیل مصدومیت نداریم اما بازیکنان استقلال توانایی‌های زیادی دارند، بازیکنان ما می‌توانند جای آنهایی که نیستند پر کنند.

*خوشبختانه رشید مشکلی ندارد و امروز هم با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را ثبت می‌کند. اینکه از بین او یا حسینی کدام یک در مقابل فولاد در درون دروازه می‌ایستند با صلاحدید کادر فنی خواهد بود و مهم این است که رشید در کنار حسینی دو دروازه بان خوب تیم ما هستند.

*هیچ سالی استقلال را بدون مشکلات ندیدم، ولی مطمئن هستم با تلاش‌های مدیران باشگاه مشکلات ما کمتر می‌شود و ما وظیفه داریم کارمان را بدون هیچ حاشیه انجام دهیم.

*بحث ناراحتی مطرح نیست مهم این است که اگر قرار بر این است که یک مسابقه احیاناً لغو شود بهتر است با توجه به شرایط کرونایی همه مسابقات را لغو کنند که تا این لحظه و اطلاعاتی که دارم قرار بر این است که همه بازی‌های هفته دوم برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *