بازداشت ۲ سارق لوازم خودرو

15:25 - 26 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۰۱۱
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با ۳۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۶ عدد باطری خودرو و ... سرقتی کشف شد.

- سرهنگ دوست علی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری ۱۶۰ خزانه بررسی موضوع در دستور کار تیم تخصصی کلانتری خزانه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت‌ها توسط دو مرد جوان در نیمه‌های شب از خودرو‌هایی که ایمنی کمتری دارند انجام می‌شود و متهمان اغلب باطری‌های خودرو‌ها را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، گفت: در رصد‌های اطلاعاتی ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده خیابان فدائیان اسلامی در گاراژ متروکه‌ای شناسایی کنند.

سرکلانتر هفتم افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

وی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری خزانه به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن اطمینان از حضور سارقان در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی هر دو سارق را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری خزانه انتقال دادند.

سرهنگ جلیلیان ابراز داشت: هر دو متهم در کلانتری به سرقت لوازم و قطعات خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند مرتکب ۳۵ فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده‌های نازی آباد، خزانه، شوش و هرندی شده اند.

وی افزود: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.


برچسب ها: سرقت پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *