علوی: ذوب‌آهنی‌ها همه چیز را گردن داور نیندازند/ به دنبال ۳ امتیاز در دیدار استقلال هستیم

9:20 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۹۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: ذوب‌آهنی‌ها همه چیز را گردن داور نیاندازند چون ما هم بار‌ها از داوری ضربه خوردیم.

محمد علوی در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهار داشت: ما تمرینات خود را به طور منظم ادامه می‌دهیم و این هفته یک بازی سخت مقابل استقلال داریم. البته برای ما فرقی نمی‌کند با استقلال یا تیم دیگری بازی کنیم چون فقط به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: ایوب والی و سینا زامهران به علت مصدومیت و ساسان انصاری و مجتبی نجاریان هم به علت کرونا در این بازی حضور ندارند. البته تا آخرین لحظه از دو بازیکن کرونایی تست گرفته خواهد شد و اگر مشکلی نداشته باشند در این دیدار به میدان خواهند رفت.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شکایت باشگاه ذوب‌آهن از داور دیدار با فولاد تصریح کرد: داور‌های مسابقات را کمیته داوران مشخص می‌کنند و آنها کارشناسان داوری هستند که نظر می‌دهند کدام داور برای کدام بازی سوت بزند و کسی در این موضوع دخالت نمی‌کند.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: در دیدار با ذوب‌آهن ما بازی را خوب آغاز کردیم، اما روی دو غفلت گل خوردیم اما با بازی خوب بچه‌ها توانستیم گل مساوی را بزنیم. ذوب‌آهنی‌ها همه چیز را گردن داور نیندازند چون ما هم بار‌ها از داوری ضربه خوردیم اما سکوت کردیم و اگر بازی با ذوب‌آهن در دقایق آخر مساوی شد تلاش بی‌دریغ بازیکنان خودمان بود نه مسئله دیگری.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *