معاون وزیر کشور: کرونا را باید یک عنصر شگفتی ساز در انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفت

17:45 - 25 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۷۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: قطعا باید بیماری کرونا را هم به عنوان یک عنصر شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شد، در نظر بگیریم تا مشخص شود کدام را می‌توانیم اجرا کنیم.
- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف امروز ۲۵ آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمان با اشاره به جامع بودن شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دلسوزی نسبت به انسجام و اتحاد داخلی و جلوگیری از شکاف، دغدغه و ویژگی چهره داخلی شهید سلیمانی بود.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه درباره شخصیت فدایی استاندار پیشین کرمان افزود: آقای دکتر فدایی دو ویژگی برجسته ادب و اخلاق را دارند و سوابق اجرایی به وی کمک می‌کرد کار‌ها را به خوبی و موفق دنبال کند.

عرف با تشکر از تلاش‌ها و زحمات دکتر فدایی استاندار سابق کرمان تصریح کرد: آقای زینی وند ذهن فعالی دارد و جوان و کوشا و با انگیزه است. با این انتصاب ۱۵ سال سن مدیریت استان کاهش پیدا کرد. امیدواریم آقای زینی وند همین ریل گذاری و روند کار را با سرعت و انگیزه بیشتر پیش ببرد.
 
 
معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: شاید مهم‌ترین سیاست دولت این است که بتواند با آرامش فضایی ایجاد کند که امنیت برقرار شود. در واقع، اقتصاد، امنیت و آرامش، اولویت‌های دولت است تا بتواند کار را دنبال کند.

وی اظهار کرد: درگیر یکی از پاندمی‌هایی هستیم که این نسل هرگز به خود ندیده و همه دنیا درگیر آن شده است. از ناحیه این پاندمی، فشار سنگینی روی مردم، مدیریت کشور و معیشت و بهداشت مردم وارد شده و در کنار آن فشار سنگینی هم از تحریم‌های ظالمانه وارد می‌شود. در این شرایط، مهم‌ترین وظیفه دولت این است این شرایط ویژه را به درستی و با سیاست گذاری دقیق پشت سر گذاشته و فضای آرامی برای برگزاری انتخابات‌های ۱۴۰۰ ایجاد کند.

عرف تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که انتخابات را همراه با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار کنیم. باید تلاش کنیم انتخاباتی امن با مشارکت قابل قبول و حضور همه گروه‌ها و جناح‌هایی که در درون خانواده بزرگ انقلاب اسلامی تعریف می‌شوند، داشته باشیم.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود: قطعا باید بیماری کرونا را هم به عنوان یک عنصر شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شد، در نظر بگیریم تا مشخص شود کدام را می‌توانیم اجرا کنیم.

در این مراسم از خدمات محمدجواد فدایی استاندار سابق کرمان تجلیل و دکتر علی زینی وند به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *