آخرین وضعیت بازار طلا و سکه|ریزش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز

15:45 - 25 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۷۰۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به کاهش نرخ ارز و میزان تقاضا در بازار گفت: بازار در حال حاضر آن شوک و التهاب گذشته را ندارد.
- محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه با اشاره کاهش قیمت ارز گفت: قیمت طلا و سکه به تبعیت از نرخ ارز و همیچنین کاهش تقاضا در بازار، روند نزولی خود را حفظ کرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه با اشاره به تعطیل بودن بازار‌های جهانی در دو روز گذشته، این کاهش قیمت در بازار داخلی سکه و طلا را مرتبط با نرخ ارز عنوان کرد و افزود: قیمت اونس جهانی امروز ثابت و هزار و ۸۹۰ دلار است و سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

وی قیمت سکه طرح جدید را ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد که از ابتدای صبح ریزش ۴۰۰ هزار تومانی را داشته است. همچنین نیم سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به ابتدای امروز، به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای قیمت ربع سکه را چهار میلیون ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه یک گرمی را ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با قیمت پنج میلیون و ۹۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان معامله شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *