دعوای ترامپ و فرماندار نیویورک بالا گرفت

20:15 - 24 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۴۳۶
رییس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در فضای مجازی خطاب به فرماندار نیویورک نوشت: واکسن کرونا به ایالت‌هایی تعلق می‌گیرد که خواستار آن هستند.

– آندرو کوومو، چندی پیش در مصاحبه‌ای با ان‌بی‌سی بار‌ها ضمن انتقاد از مدیریت ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا و شیوع آن اظهار کرده بود که، این یک ویروس است و به سیاست‌ها جوابی نمی‌دهد.

فرماندار نیویورک همچنین اعلام کرده بود که با تاخیر از واکسن کرونا در این ایالت استفاده خواهد کرد و حال امروز دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از در اولویت نبودن این ایالت خبر داد و نوشت:

من نیویورک را دوست دارم، اما همانطور که همگان از آن مطلعیم، دولت من بسیار زودتر از موعد واکسنی ایمن و عالی را تولید کرده است.

در حقیقت این موضوع زمانی ۵ ساله می‌خواست، اما مشکل اینجاست که آندرو کوومو گفته، وی با تاخیر از آن استفاده خواهد کرد و دیگر ایالت‌ها هم اکنون خواستار آن هستند.

از این رو ما نیز نمی‌توانیم زمان را هدر دهیم و تنها می‌توانیم به آن ایالت‌هایی بدهیم که واکسن را فوری استفاده می‌کنند و بنابراین نیویورک تاخیر خواهد داشت.

زندگی‌های بسیاری با کمک این واکسن نجات می‌یابد، اما زمانی که آن‌ها آماده باشند ما آماده هستیم. سیاست‌بازی را متوقف کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *