رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هفته جاری؛ بررسی چالش‌های جهش تولید در کمیسیون ویژه رونق تولید مجلس

12:01 - 24 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۲۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی هفته جاری به بررسی چالش‌ها و راهکار‌های جهش تولید می‌پردازد.
- براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۵ آبان ماه) خود به بررسی لایحه مشارکت عمومی- خصوصی و طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

براساس این گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در نشست روز دوشنبه (۲۶ آبان ماه) خود میزبان وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود تا چالش‌ها و راهکار‌های جهش تولید در صنایع و معادن با حضور نمایندگان دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق‌های ایران، تعاون و اصناف موردبررسی قرار گیرد.
 
کارگروه کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به ادامه بررسی بنگاه‌های خارج شده از لیست واگذاری، ارزیابی توجیهات و تطبیق آن با قانون، بررسی طرح انتظام بخشی فرآیند واگذاری بنگاه‌های دولتی با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌ها می‌پردازد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *