شکست هیمنه کاذب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰

9:00 - 24 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۱۲۹
امام جمعه ابرکوه گفت: در انتخابات صوری آمریکا مسئله، شکست ترامپ یا بایدن نیست بلکه مسئله شکست وجهه و هیمنه کاذب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ است که یک زلزله سیاسی اجتماعی در مهد قدرت جهانی غرب است.

- حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی  در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته در ابرکوه گفت: یکی از موضوعاتی که فشار اقتصادی و معیشتی و تحریم بدخواهان و بی‌تدبیری کارگزاران همه دست به دست هم داده تا جوانان عزیزمان که گذشته سیاه پدران خود را قبل از انقلاب به خاطر ندارند و نمی‌توانند حال را با گذشته مقایسه نمایند، قضاوت منفی نسبت به کارائی فعلی نظام است، لذا با سیاه نمائی دشمن کارآمدی نظام را زیر سئوال می‌برند و کسی هم نیست که به آن‌ها پاسخ دهد سئوال عمومی‌شان این است، که پس از چندین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب چه دستاوردی برایشان داشته - جز اینکه توان ازدواج و تأمین مسکن را ندارند و نمی‌توانند پاسخگوی فردی خود باشند.

امام جمعه ابرکوه گفت: باید به فرزندان عزیزم عرض کنم که اولاً کارنامه نظام در رشد و توسعه همه جانبه کشور و کسب استقلال و آزادی همه جانبه و پیشرفت‌های علمی و عملی و بهره مندی از فرصت‌ها در دل تحریم‌های همه جانبه - چیزی است که برای دوست و دشمن قابل انکار نیست، امّا سنّت الهی در غربال کردن صادقتمندان از مدعیّان است که ما این غربال را در انقلاب و نیز دوران دفاع مقدّس دیدیم و در بخش زمانی فعلی هم می‌بینیم که متأسّفانه ریزش از این آزمون و غربال زیاد است و ناسپاسی فراوان!

وی افزود: امّا حال زندگی دگرگونی است یعنی نه ثروتمندی ثبات دارد و نه فقر، نه سلامتی دوام دارد و نه بیماری – نه شادی مستمر است و نه غم – نه رنج و سختی همیشگی است و نه آسایش و رفاه- لذا انسان با خدا نباید از ثروت و سلامتی و شادی و آسایش سرمست شود و نه در تنگدستی و بیماری و غم - خود را ببازد - بلکه صبورانه از این بحران‌ها بگذرد و بداند به مصداق (لِکُلِّ عُسْرِ یسْر) - به دنبال هر سختی راحتی و به دنبال هر سربالائی - سرا زیری است.

حسینی اظهار کرد: ثانیاً دست خیانت در داخل همدست دست سیاه سیا (cia) شده و زر اندوزان و سودجویان بی‌رحم و سلطان‌های سکه و ارز و کاغذ و شکر و اقلام مورد نیاز مردم و خودروسازان و دلالان اقتصادی، چنگ بر حلقوم اقتصادی مردم افکندند از طرفی ناکارآمدی مسئولان مختلف نهاد‌های مالی و پولی و اقتصادی کشور نیز مزید بر علّت شده و به صورت مقطعی مشکل آفرین شده است، امّا این مشکلات قطعاً مقطعی است و نباید آینده در نظر فرزندانمان مبهم و تار باشد – این تجربه‌ای است که حداقل از دوران انقلاب تا کنون شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: در انتخابات صوری آمریکا مسئله، شکست ترامپ یا بایدن نیست بلکه مسئله شکست وجهه و هیمنه کاذب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ است که یک زلزله سیاسی اجتماعی در مهد قدرت جهانی غرب است. زیرا این انتخابات نشان داد که به جای اینکه سمبل مردم‌سالاری و آزادی و اخلاق باشد - چیزی جز دروغ و خیانت و جز این برون داد برای ملّت ایران و دیگر آگاهان جهان مورد انتظار نیست. زیرا: از کوزه همان برون تراود که در اوست!

امام جمعه ابرکوه گفت: یعنی انتخابات آمریکا رونمائی از باطن زشت نظام سیاسی و شیطانی قدرت حاکمه و نیز سبک زندگی آمریکائی در زر، ورق هنر‌های هالیوودی و زرق و برق معماری غربی و مدیریت فن سالارانه لیبرالی و فضاسازی فریبکارانه رسانه‌ای است که به خورد مردم دنیا داده می‌شود.

حسینی اظهار کرد: نگاه ملّت ایران و جهان به آمریکا فرا انتخاباتی است که ابر چالشهائی همچون ظلم و بی عدالتی و تبعیض نژادی و مدیریت مندرس در مواجهه با بحران‌ها را در آمریکا می‌بینند.

شکست ترامپ، شکست ائتلاف سعودی است

وی گفت: هنوز نتیجه نهائی انتخابات آمریکا قطعی نشده، امّا ائتلاف سعودی دچار سکته شده و با شکست ترامپ - سعودی بزرگترین بازنده جهانی در انتخابات آمریکا است. زیرا: محمّد بن سلمان بی عقل که تحقّق آرزو‌ها و خواب‌های آشفته خود را در تداوم ریاست جمهوری ترامپ می‌دید - این رؤیا‌ها را برباد رفته می‌بیند و تقدیم ۵۰۰ میلیارد دلار به ترامپ که همچون گاوشیرده از ملّت خود داده است برایش بدون دخل و دستاورد است و هم پیمانان او که دولتک‌های امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی هستند، ۶ ماه زمان می‌خواهد که با دولت جدید آمریکا متّحد شوند در حالیکه مخالفان بن سلمان در این فرصت جان تازه گرفته و رؤیا‌های او بعد از مرگ پدرش را با تعبیری آشفته روبه‌رو می‌کنند و خود را در برابر عزم و اراده ملّت مقاوم یمن و انصارالله درمانده‌تر از همیشه احساس می‌کنند.

امام جمعه ابرکوه ضمن قدردانی از مردم و مسئولین در تقابل با کرونا اظهار کرد: همچنان یکه تازی جهانی ویروس کرونا را در ایران و جهان شاهد هستیم و در این خصوص از مردم عزیز و مسئولین و تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان و مدافعان سلامت مردم که جهت قطع حلقات واگیری این بیماری تلاش دارند تشکّر می‌کنم و امیدوارم با حذف دید و بازدید‌ها و گردهمی‌ها و شب نشینی‌ها همکاری بیشتر در این خصوص داشته باشیم، خصوصاً کسانی که مبتلا شده اند عقلاً و شرعاً واجب است قرنطینه شوند و هیچگونه تماس با مردم و اعضای خانواده خود نداشته باشند.

حسینی گفت: امیدوارم خدای متعال به همه بیماران خصوصاً بیماران کرونائی شفای عاجل و صحّت کامل عنایت فرماید و روح همه عزیزان از دست رفته خصوصاً سرهنگ پاسدار - برادر عزیزمان حسین اکرمی که شخصیتی انقلابی و ولائی و معتقد به نظام و پاسدار حریم اسلام و انقلاب و مجری نماز جمعه بود - آقای رسولی و دیگر متوفّیان اخیر را قرین رحمت واسعه اش بفرماید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *