رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انصاری به یک شرط در پرسپولیس می‌ماند

13:28 - 23 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۰۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع مصدوم تیم فوتبال تنها در یک صورت می‌تواند در این تیم بماند.

- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اینکه این تیم به قطر سفر کند و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، در نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه برای فصل پیش در تفکرات وی جایی ندارند و می‌توانند از تیم جدا شوند.

بر همین اساس، چند روز پیش ربیع‌خواه جدایی‌اش از پرسپولیس نهایی شد و با عقد قراردادی برای فصل پیش‌رو به تیم آلومینیوم اراک پیوست. از سوی دیگر، شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری هم از پرسپولیس جدا شدند و این باشگاه هنوز موفق نشده بازیکن جایگزینی برای آنها جذب کند. به همین خاطر این احتمال وجود دارد که برخلاف ربیع‌خواه، انصاری در پرسپولیس بماند.

با این حال، ماندن انصاری در پرسپولیس تنها بستگی به یک مسئله دارد که آن هم شرایط مصدومیت وی است. انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی که در فصل پیش برایش رخ داد، فعلا نمی‌تواند در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند و به همین خاطر او تنها در شرایطی می‌تواند در تیمش بماند که مصدومیتش زودتر بهبود یابد و بتواند در تمرینات گروهی حضور پیدا کند.

گفته می‌شود در صورتی که انصاری بتواند زودتر به تمرینات گروهی بازگردد و شرایط بازی پیدا کند، یحیی چندان هم بی‌میل به حفظ او نیست. انصاری قابلیت بازی در دو پست مدافع وسط و مدافع چپ را دارد و می‌تواند جای خالی نادری و خلیل‌زاده را پُر کند. در این وضعیت، تنها یک مورد باقی می‌ماند و آن هم مسائل مالی و توافق انصاری با مسئولان این باشگاه است که این مسئله هم دست یحیی و کادرش نیست.

البته شنیده می‌شود برخی از افراد کنار تیم، خیلی موافق ادامه حضور انصاری در پرسپولیس نیستند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *