سایه روشن توافق راهبردی باشگاه پرسپولیس با یک شرکت هواپیمایی

17:06 - 22 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دیدار با رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ملی ایران «هما» توافقاتی را به امضا رساند.

- طی روزهای گذشته جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ملی ایران «هما» دیدار کرد. در این دیدار علاوه بر انجام برخی توافقات برای همکاری بین دو طرف، مقرر شد شرکت هواپیمایی هما یک پرواز اختصاصی برای اعضای تیم پرسپولیس برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم کند.

البته در این میان، یک مسئله مهم وجود دارد که شاید از دیده‌ها پنهان مانده باشد؛ طبق توافق و قراردادی که باشگاه پرسپولیس با کارگزار اسپانسری خود امضا کرده، اگر باشگاه پرسپولیس قصد داشته باشد هر قرارداد تجاری امضا کند، کارگزار باید از آن اطلاع داشته باشد. با این حال، اگر توافق بین سمیعی و مدیرعامل هما بر سر مسائل خدماتی همچون تهیه پرواز اختصاصی برای حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد چراکه پولی در این بین جابجا نشده است.

از سوی دیگر، اگر قرار باشد طبق توافق سمیعی و مدیرعامل هما، پولی بین دو طرف رد و بدل شود و این توافق حالت اسپانسری پیدا کند، این سوال به وجود می‌آید که آیا کارگزار پرسپولیس از این توافق خبر داشته است یا خیر؟ البته سمیعی از روزی که به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شده، جلساتی با مدیران کارگزار داشته و با آن‌ها هماهنگ است. به همین خاطر بعید به نظر می‌رسد او بدون اطلاع کارگزار چنین توافقی را امضا کرده باشد، اما در هر صورت این مسئله مهمی است که باید شفافیت بیشتری در آن صورت گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *