شمسایی: ۶۰ روز است فقط تمرین می‌کنیم/ لیگ برتر فوتسال را به صورت متمرکز برگزار کنیم

13:34 - 21 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۵۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بهتر است لیگ برتر فوتسال امسال را به صورت فشرده و متمرکز برگزار کنیم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عدم برگزاری فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشورمان اظهار داشت: قرار بر این بود که امروز یا فردا سازمان لیگ جلسه‌ای را برگزار کند و در این خصوص تصمیم‌گیری شود. کرونا فعلا وجود دارد و نمی‌شود کاری کرد. پس باید طوری برنامه ریزی کنیم تا لیگ‌مان برگزار شود.

وی ادامه داد: الان در کشورمان لیگ فوتبال، هندبال، والیبال، کشتی و ... برگزار میشود پس می‌شود لیگ فوتسال را هم برگزار کرد. در ضمن کرونا کار خودش را میکند. مگر رونالدو و زلاتان کرونا نگرفتند؟ آیا لیگ آنها تعطیل شد؟ ضمن اینکه کشور‌هایی مانند پرتغال و اسپانیا هم لیگ فوتسال‌شان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: همه مربیان از شرایط موجود ناراحت هستند. همه ما برای اینکه لیگ اول آبان شروع می‌شود برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما الان ۶۰ روز است که فقط تمرین می‌کنیم و این سخت است. ضمن اینکه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی هفته گذشته در تلویزیون گفت که لیگ‌های فوتبال و فوتسال مشکلی برای برگزار ندارند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که در شرایط کرونایی چطور می‌شود لیگ را برگزار کرد؟ گفت: به نظرم بازی‌ها باید به صورت فشرده و متمرکز در یک یا دو شهر برگزار شود. اینگونه می‌شود تا آخر بهمن لیگ را تمام کرد تا تیم ملی هم یک ماه بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: جز این مسئله چاره‌ای نداریم. تیم‌ها هم پولی که می‌خواهند در طول فصل هزینه رفت و آمد و اسکان کنند را یکجا هزینه کنند تا بازی‌ها به صورت فشرده و متمرکز در یک یا دو شهر برگزار شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که تیم شهید منصوری قرچک دوباره به فوتسال ایران برگشت. منصوری تیم ریشه‌داری است که با حضور هواداران پرشورش می‌تواند به فوتسال ایران هیجان و اعتبار بدهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *